Stand van zaken: Prikker CD-Rom`s

  • Aad Koene

    Weer even een kleine Update.

    Er zijn 95 stuks CD1 “General Stuff” en 80 stuks CD2 “Militairy Stuff” besteld en betaald, dus in totaal 175 Cd`s.

    De CD-Rom`s hebben hun dienst bij diverse mensen al bewezen en zo ook op het Prikbord.

    De vraag naar bestanden is duidelijk afgenomen en beperkt zich tot een aantal NewBees en wat specifieke bestanden.

    Voor de Prikkers en NewBees die nog willen bestellen: geen nood, er is geen sluitingsdatum en er is voldoende op voorraad.

    Bestellen gaat als volgt:

    Maak 4 euro per gewenste CD-Rom over naar 7277327 tnv A.M. Koene ovv aantal CD1 en/of CD2, naam, adres, postcode en woonplaats en je hebt de CD-Rom`s binnen een paar dagen in huis.

    Passen de gegevens niet op de overschrijving stuur dan even een separaat e-mailtje.

    Aad Koene,

    LR S2a 109“ Stawag RHD Safari ”Tinkerbell"

    LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam

  • Frank Geerts

    Aad,

    Je vergeet erbij te zeggen dat ze fantastisch zijn!

    Frank Geerts

  • Danny van Leeuwen

    Helemaal mee eens :)

  • crazy mud 88

    Ik hoor veel van die CD's, maar wat staat daar eigenlijk op?

    Ik hoor het graag,

    Groeten,

    Peter

  • Jan W

    Ja wat staat er eigenlijk niet op.

    Het is zoveel dat ik nog niet alles gevonden heb.

    Kan iemand me vertellen waar ik de opbouw van het rechter voorscherm kan vinden.

    Het gaat namelijk om het, laat maar zeggen horizontale gedeelte in het scherm.

    De linker opbouw heb ik wel gevonden (is het hetzelfde????)

    Er piept nl iets (ja wat niet:)) en ik verdenk dit stuk. Omdat het redelijk makkelijk te bewegen is.

    JW

  • Jurjen

    ….zo'n beetje alles wat wij, Prikkers, digitaal verzameld hebben op Laro-gebied, en dat is niet weinig…..

  • crazy mud 88

    Ik weet genoeg, ik ga ze bestellen

    bedankt,

    Peter

  • Leon

    Beste land rover liefhebbers, 

    Ben nieuw hierop het forum en ben erg geinteriseerd in de prikker cd/dvd.

    Zijn ze nog ergens te bestellen en hoe kan ik ze bestellen.

    Hoor graag van jullie.

    Groet Leon