antenne dutch lightweight

• Dennis101

Weet iemand waar de antennes, en antennevoeten voor de Nederlandse

lightweights te koop zijn, ook wordt een set startkabels (ook NL-leger) gezocht.

Ik stel deze vraag namens Bernardo Lopes Feio, een Portugese Dutch LTW bezitter, die van plan is om hem in orginele staat terug te brengen.

Vanwege de tweede Dennis op de list heb ik mijn naam maar even aangepast naar Dennis101.

• janzzen

behorend bij welke radioset?

rt 3600 en 3610 hebben verschillense antenne sets maar zijn alletwee in de larotjes gebruikt, dus moet je dat eerst weten!

janzzen

• Dennis101

Ik denk dat het hem om het uiterlijk gaat, en hij zelf geen radio heeft, zie je daar een duidelijk verschil in (qua antennes dan)?

dan kan ik hem vragen of hij een voorkeur heeft, voor zover er keuze is.

Dennis 101.

• Disco

Bolleboom heeft verschillende staan ik stond gisteren achter een lightweight met een dergelijke antenne(op achterspadboard bestuurderskant)

groeten Theo Kaufmann/Disco

• janzzen

het verschil zit hem inderdaad in het uiterlijk, de rt 3600 heeft lange antennes op een zg ratelpot met een veer tussen de voet en de antenne. de rt 3610 is kleiner en de antenne is een zg sprietje met een rubber stuk ipv een veer als knikbeschermer. de rt 3600 antenne is mooier omdat je die met een touwtje naar voren buigt. staat wel erg stoer moet ik zeggen!!

janzzen

• Jan F.

Dennis, ik heb nog een antenne met voet liggen. Bij mij zat deze achterop gemonteerd al weet ik niet of dit de orginele plaats was. Heb em eraf gehaald want het was alleen maar lastig met terreinrijden. Als je interesse hebt stuur ff een mailtje,er is dan vast wel wat te regelen. (houd van grolsch en goede whisky)

Groet, Jan

• Victor Rutten

Ron Bolleboom heeft ook de startkabels liggen.

Groet, Victor Rutten

• Dennis101

Even proberen een foto in te voegen, beter eerst even op een wat minder zichtbare plaats.

ben benieuwd.