Wie weet een goede en relatief goedkope oplossing voor geluidsdemping in een 109 ex leger DSL??? Voor dat ik zelf allerlei dingen ga bedenken.
Marcel,
Je kunt de versnellingsbaktunnel en de bulkhead a.d. motorzijde beplakken met ondertapijt (3a4 mm dik). Als je dan ook nog de onderkant van de motorkap, de binnenzijde van de zitkist en er dan ook nog dikke matten op de vloer legt, kun je met je bijrijder misschien nog van gedachte wisselen. Kosten 10 euro.
groeten Louis
Heb ook zo'n ex leger 109 en heb de boel toen ontvet onder de kap en overal in de motorruimte van dat noppenschuim van de gamma geplakt met hittebestendige lijm wat rook naar bisonkit.
het wordt trouwens wel smerig als je ermee door een blubberbadje gaat maar de demping is redelijk. als ik het nu nog een keer moest doen zou ik van die schuimmatten kopen met zo'n zilverfolie laagje erop.veel beter schoon te houden.
succes
theo
Je kunt ook uit de scheepvaart waterafstotende geluids dempende platen halen neemt geen water op dus je kan het overal gebruiken onder de auto, aan de onderzijde van de tunel en onder de motorkap. Het heeft een goede geluidswerende kapaciteit. Gewoon met voldoende bisonkit op een schone ondergrond plakken.
Succes Jorrit
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?