Welke wegbanden te kiezen voor sIIA

• Bart

Hallo,

Ik kan maar niet kiezen, ik wil naast mijn off-road set een set voor op de weg hebben. Ik zoek een goede band, iets met veel grip, graag hoog ivm topsnelheid en benzineverbruik, niet te smal maar ook niet zo een sloffen dat ik mijn stuuruitslag moet beperken. Ik ben zelf al zo ver gekomen als michelin, die 7.5 R16, die hoogte is prima en ze schijnen erg comfortabel te rijden, maar zijn die er ook nog net een tikje breder? Iemand tips wat ik in ieder geval NIET moet nemen oid, alles welkom.

Gaaroet,

Bart

• Bowy

Hoi Bart

BF goodrich 235x85 AT of road uitvoering lijkt mij ideaal….. Zeer slijtvast en ook groot alleen net iets breder dan de michelin…. Vogens mij bood iemand op 4x4.pagina een tijdje terug een hele partij aan (ik geloof in amsterdam) voor 75 euro per band.. Moet je maar even kijken of ie ze nog heeft… anders prikbord van 4x4.pagina of hier in de gaten houden…..

Groet Bowy

• Jorrit

Bijna goed Bowy, Amsterdam klopt prijs 50,- euro, dit zijn banden die onder de defenders zaten waarbij mensen ze te klijn vonden en bredere er gelijk onder lieten zetten. Met deze banden is dus alleen een proefrit gemaakt.

Groetjes Jorrit

• Bowy

Kijk das mooi die aanvullende info!

Maar ik was wel sneller! D)

Bowy

• KnutselBart

OK bedankt voor de tip heren, ik ga ermee aan de slag.

Bart