leger aanhangwagen gezocht

• rob Noorlander

Ik zoek voor achter mijn 90 een legeraanhangwagen

Wie weet er een te vinden

Rob

• Bowy

swolfs trading?

Ron bolleboom?

Ik zou zeggen informeer eens bij hen….

Groet bowy

• SIII 88

En anders kun je 'ns kijken bij Besko ergens in het diepe zuiden en volgens mij heeft Van Dam in Rhenen ook dergelijke aanhangers.

www.besko.nl

Van Dam, Remmerden 15, 3911 TZ Rhenen, 0317-618320

Groet,

Marco, mda@wxs.nl

LR 88 SIII 2¼B Pick Up '71

• jos

Hoi Rob, bij de firma Holland Yachting te Harderwijk heb ik enkele weken geleden een Sankey legeraanhanger (GB) gekocht in zeer goede staat, toen had hij er nog circa 25 stuks staan, telefoon 0341-421555 daltonstraat 25, de prijs was toen 250,-voor een mindere en 300,- voor een nette,

Groeten Jos

• Durk

Heeft deze firma ook een website?

Mag je zo op de weg rijden met een oude nato-koppeling met zo'n sankey trailer? zijn daar ook eisen aan verbonden?

Wat voor laadvermogen heeft zo'n sankey?

greetz,

Durk

• Peter

Ik meen dat het is toegestaan als je de oude nato-koppeling vervangt door een exemplaar met een keuringsplaatje (een nieuwe dus).

Het laadvermogen is 3/4 of 1 ton afhankelijk van de uitvoering.

Groeten,

Peter

• johan

Dat is nou net een vraag die ik ook heb: mag je met een nato koppeling en aanhanger rijden? Iemand vertelde mij dat nato trekhaken geen RDW goedkeuring hebben zodat je er op de openbare weg geen aanhanger mee mag trekken…

• jan

johan schreef:

>

> Dat is nou net een vraag die ik ook heb: mag je met een nato

> koppeling en aanhanger rijden? Iemand vertelde mij dat nato

> trekhaken geen RDW goedkeuring hebben zodat je er op de

> openbare weg geen aanhanger mee mag trekken…

ik weet niet het verlossende antwoord, maar dat weet die agent die naar jou fraaie combinatie staat te kijken waarschijnlijk ook niet. volgens mij zou er nooit iemand op de gedachte komen om dat eens ff uit te gaan zoeken. het ziet er goed uit? alle delen zijn in goede staat? persoonlijk zou ik het gewoon doen.

groet Jan

• Victor Rutten

Kijk ook eens op http://www.tonknookbv.nl/

Deze verkopen goedgekeurde nato koppelingen.

Groeten, Victor

• Steven

Nee dat mag niet.

Er is een heel gedoe om geweest bij de oude legervoertuigen, wel niet wel niet.

Daar is het bij voertuigen met een bepaalde leeftijd wel goed gekeurd.

Als je van de hoed en de rand wilt weten moet je even naar de pagina van de AVC gaan. Ik weet wel dat er een speciale aantekening op je kenteken komt als je goedkeuring hebt. Dus gewoon ermee gaan rijden lijkt mij niet echt verstandig.