Hoi Steering-guard liefhebbers,
Ik kreeg het verzoek opm jullie op de hoogte te houden van de gang van zaken omtrent de voortgang van de steering-guard;
90 / 110 ik mis nog een maat ik had gepland deze het weekend op te meten maar dit zat even tegen komt in orde en dan kan deze in CAD gezet worden en naar de snijder, ik moet dan ook het definitieve aantal hebben en dan volgt ook de definitieve prijs.
voor de 88 / 109 / LW zit het een beetje tegen ik gisteren met Victor gesproken, hij heeft mallen gemaakt en deze passen op zijn militaire 109 Ambulance we hebben even over het terrein gelopen en vergeleken, en de aanhechtingspunten van de civile en militaire verschillen, we hebben dit niet kunnen bekijken bij een LW omdat deze er niet stond. Nu had het idee om de zijplaten universeel te laten snijden en later afhankelijk van het type de bevestegingsgaten er in te boren Victor ging hier mee verder maar hij is op zoek naar iemand die de mal op een civile en een LW kan uitproberen, om misschien (maar nu praat ik voor hem) zijn civile en/of LW ter beschikking stelt om de maten op te nemen en dit het liefst in Noord Holland ivm reistijd.
De disco / RR zie ik wat somber in omdat hier weinig animo voor is en ik niemand ken waar ik de maten bij kan opnemen ik heb hier wel op de site van http://www.servicetune.co.uk/ een voorbeeld van, maar zonder maten kan ik helaas niets.
zover mijn update, ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben zo niet hoor ik het graag.
Groetjes Jorrit