steeringguard update 20 jan 03

• Jorrit

Hoi Steering-guard liefhebbers,

Ik kreeg het verzoek opm jullie op de hoogte te houden van de gang van zaken omtrent de voortgang van de steering-guard;

90 / 110 ik mis nog een maat ik had gepland deze het weekend op te meten maar dit zat even tegen komt in orde en dan kan deze in CAD gezet worden en naar de snijder, ik moet dan ook het definitieve aantal hebben en dan volgt ook de definitieve prijs.

voor de 88 / 109 / LW zit het een beetje tegen ik gisteren met Victor gesproken, hij heeft mallen gemaakt en deze passen op zijn militaire 109 Ambulance we hebben even over het terrein gelopen en vergeleken, en de aanhechtingspunten van de civile en militaire verschillen, we hebben dit niet kunnen bekijken bij een LW omdat deze er niet stond. Nu had het idee om de zijplaten universeel te laten snijden en later afhankelijk van het type de bevestegingsgaten er in te boren Victor ging hier mee verder maar hij is op zoek naar iemand die de mal op een civile en een LW kan uitproberen, om misschien (maar nu praat ik voor hem) zijn civile en/of LW ter beschikking stelt om de maten op te nemen en dit het liefst in Noord Holland ivm reistijd.

De disco / RR zie ik wat somber in omdat hier weinig animo voor is en ik niemand ken waar ik de maten bij kan opnemen ik heb hier wel op de site van http://www.servicetune.co.uk/ een voorbeeld van, maar zonder maten kan ik helaas niets.

zover mijn update, ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben zo niet hoor ik het graag.

Groetjes Jorrit

• Jorrit

Ps de prijs die ik heb op gegeven is voor een 110/90 de tekeningen van de 88 / 109 / LW heb ik nog niet laten zien maar als ik op de site kijk dat zit hier veel minder materiaal in dus zal deze prijs lager uitkomen

groetjes Jorrit

• Jorrit

http://members.home.nl/jorritkeus/jorritkeus/laro_pictures.htm

Hier kan men de schets voor de 90/ 110 bekijken.

Jorrit

• Noud109

Hoi,

Het lijkt me toch wel raadzaam om voor de civiele en de militaire uitvoeringen aparte bevestigingssteunen te maken Mogelijk krijgen de grote platen ook iets andere vorm omdat de chassisbalken van een militaire wagen volgens mij “hoger” zijn dan civiel. Als eea thermisch wordt verzinkt, wordt deze perfecte bescherming door gaten boren weer teniet gedaan. Zonde!

Het is volgens mij gewoon beter om een iets langere voorbereidingstijd te nemen.

Jullie hebben getest met een Ex leger-ambulanse. Had die ook een stuurdemper?

Zo niet, deze kost ook ruimte en bovendien een bevestigingspunt vertikaal naar beneden, en die kan wel een in de weg zitten…….

Ik heb die ervaring met een 109 ex leger. Hoe dat bij een civiele wagen zit, weet ik niet.

Groet,

Noud

• Sue

Hoi Jorrit,

Ik zit met mijn Lightweight in Amsterdam. Zeg maar wat en waar er opgemeten moet worden.

Groetjes Sue

• Victor Rutten

Ik zal de ontwerpen zoals ik ze nu heb morgen even scannen en naar jullie mailen, hiermee kun je dan kijken of dit op jullie chassis past.

Groeten, Victor

• Bowy

Hee jorrit ,

Het plaatje van de steeringguard mist op je site….

tenminste ik zie hem niet>>??? :(

Groet Bowy

• Ed Dinee

Hoi.

Kun je mij ook zo'n mailtje sturen van deze stearing quard?

Alvast bedankt.

edinee75@freeler.nl

Ed.

• Jorrit

Sorry bowy maar ik zit nu niet thuis maar zelf deze AT zet het plaatje nog neer met raampjes '98. het duurt even maar dan heb je ook wat.

succes Jorrit

• Bowy

Hoi Jorrit

Ik heb het plaatje opgelsagen en dan kan ik hem wel bekijken maar als ik hem probeer te bekijken op je site lukt het niet>???? raar ….

Nou ja maakt ook eigenlijk niets uit ik heb hem nu bekeken. (is mij niet heel veel duidelijker geworden dus ik wacht af…(komt waarschijnlijk door gebrek aan technisch inzicht van mijn kant?))

Groet Bowy