SOA

• Jorrit

Hoi Bowy,

Ik kwam gisteren in schaik een 88 tegen met SOA ik heb even geinformert voor je en hij gaf aan dat als je het goed deed (het ombouwen) dat je er qua rij eigenschappen eigenlijk niets van merkte, hooguit dat je zwaartepunt iets hoger komt te liggen. het zag er leuk uit, met 10.5 X 16 er onder. De eigenaar kwam helaas erg verwaand op mij over dus een gezellige conversatie werd het niet.

succes Jorrit

Ps ik sprak ook Victor gisteren en hij gaf aan dat alle bevestigingspunten bij de civile en bij de LW's ander zijn dan bij de militare uitvoering (voor de steer.guard) misschien kan hij de omtrek naar jouw toemailen dat jij de bevestigings puten voor de civileuitvoering markeert.

• Bowy

Hoi jorrit,

Ik heb de eigenaar ook gesproken , telefonisch….. Kwam op mij erg sympathiek over (1,5 uur getelefoneerd…) Misschien slechte bui of viel idereen hem er mee lastig? Hij wil zijn kennis graag delen vogens mij en weet er erg veel van. Ik heb inmiddels wel besloten niet te gaan voor SOA, maar voor het verlengen van mijn veerbevestigingspunten a la 109 militairy, ik weet niet of dit ook nog weer anders is? Ik vrees van wel…. omdat ik dit nog moet bouwen ergens in feb weet ik nog niet de afmetingen. Mijn oude chassis is daar ook een beetje krom dus niet ideaal om op te meten…..

Ik kon helaas niet naar schaik had het apparaat graag in actie gezien en eens even kennis gemaakt met een aantal mensen van dit forum… :)

Ik kan je dus helaas nergens mee helpen maar misschien kan iemand anders het even op meten?

Groet Bowy

• theo

Ik heb altijd gedacht dat SOA een Sexueel Overdraagbare Aandoening betekent….. valt gelukkig weer mee!

okee hij is wel wat flauw….