LRCH club-avond, wie uit de regio Zoetermeer gaan?

• Aad Koene

Prikborders,

Wie van jullie, uit de regio Zoetermeer, gaan er maandag 27 januari naar de LRCH clubavond in Almere (nieuwe clubgebouw) en vinden het leuk op als groep op te rijden vanuit Zoetermeer of andere verzamelplek in de buurt?

Reacties van LRCH leden die mee willen rijden zijn uiteraard ook welkom!

Ik zie jullie reacties graag op het prikbord of via e-mail (bovenaan op mijn onderstreepte naam klikken opent een e-mail met de juiste adressering).

Groeten,

Aad Koene, LR S2a 109“ Stawag RHD Safari ”Tinkerbell"

• Ron

He, leuk idee om samen te rijden!! wie gaan er uit de regio Groningen? ik kom zelf uit Oostwold (Scheemda) en een aantal LaRo maten komen hier uit de buurt.

WIE NOG MEER????

• Jorrit

Ik kom uit zwolle dus als je langs rijdt pik ik aan. (en misschien wil Bowy wel meer rijden ivm gebrek aan vervoer.

Groetjes Jorrit

• Bowy

Hoi Jorrit,

Kun je daar ook heen als je niet lid bent??? voor de gezelligheid ofzo? kan ik eens kijken of ik lid wil worden….

Groet Bowy

• Jorrit

Ja dat is prima mogelijk.

Groetjes Jorrit

Ps SOA bij een 88 ziet er wel indrukwekkend uit, en nog iets meer bodem vrijheid bij die plekken op de assen. staan helaas (nog) geen fotos van op de lrch site.

• Bowy

http://home.wanadoo.nl/frank.bothof/

Hoi Jorrit , opdeze site staan al wel foto's!

• Aad

Mac Donald aan de Zilverstaat te Zoetermeer, ligt redelijk aan de snelweg N 454.

Vandaar uit is het 1 uur en 15 minuten rijden naar Almere.

Als we daar om 18.30 zijn, kunnen we op tijd in Almere zijn.

Graag reactie

Lijkt me gezellig

groetjes Aad