Goedkoop laten overspuiten

• Bowy

Hoi

Ik heb een extreem goedkoop adres ontdekt die auto's overspuit (ja ook landrovers).

Voor de mijne vroeg hij 550 euro inclusief schuren plamuren….. (is wel een 88 softtop).

het is een collega van mij die bij ons als spuiter werkt. Maar aan huis in zijn schuur ook auto's overspuit. Zo goed als perfect, in ieder geval 10 x mooier dan een roller , ik ben erg tevreden hij heeft al 3 auto's voor me gedaan. je bent je auto meestal wel 2 a 3 weken kwijt maar dan heb je ook wat. enige nadeel hij zit in 'T Zand (Noord groningen vlakbij Rodeschool)

Mocht iemand interesse hebben laat het even weten hij zoekt namelijk werk.

Groet Bowy

ps sorrry heb zijn tel niet bij de hand maar lat het maar weten!

• Elke

Hoi Bowy,

Ik heb een Engelse taxi bij de monteur staan, die nog overgespoten moet worden. Hij moet nog eerst door de RDW-keuring, maar dat zal waarschijnlijk niet zo lang meer duren. Ik ben dus wel nieuwsgierig naar meer informatie.

Alvast bedankt,

Elke

• Steven

Bowy,

Spuit hij dan ook de binnenkant?

Kan je hem vragen wat een StaWag bij hem moet gaan kosten?

• Peter

Ha Bowy,

Ben wel geinteresseerd in het overspuiten van onze 109" station.

Kun je me eens laten weten wat dat zo zou moeten kosten?

Alvast bedankt,

Peter.

• Rene

Nou niet om de pret te bederven maar zou je collega het erg prettig vinden als je dit soort informatie over het internet jaagt ???

Belastingdienst en milieu politie (ivm spuiten) waarschijnlijk wel !!

daarom heet het nou mond op mond reklame

Rene Gans

• Bowy

Zit wat in , rene….

Bedankt voor de tip zal volgende keer iets bedachtzamer zijn…..

Groet Bowy

• Jan

Bowy,

Ik heb een discovery, nu wil ik de ski-koffer in Epsongreen laten spuiten, mail me de info maar door.

groet

Jan