Heeft er iemand ervaring met ter Horst in de Krim, zoja negatief of positief?????
Alles bij elkaar heb ik er nu 5 Range Rovers gekocht, en samen met vrienden van mij ook nog een stuk of 7.
best een toffe gozer die Henk, maar hij weet niet altijd de geschiedenis van de wagens. Neem even iemand mee die er verstand van heeft, en bekijk de auto's goed. Mocht er toch iets aan mankeren, is Henk de beroerdste ook niet en helpt hij je wel aan de benodigde onderdelen.
Naar mijn idee kun je daar best een auto kopen.
Hoi hoi,
Even een hele belangrijke tip!!! Als je gaat kijken en keuren, daarna de bedoeling hebt om te gaan handelen, neem een mooie vrouw mee, desnoods je zus, moeder, vriendin van vroeger …. Scheelt je heeeeel veel geld. Enig probleem, als je later nog eens terugkomt, herkent hij je niet maar je mooie zus, moeder oid wel!
Succes, S.
Henk is een echte autohandelaar: hij verkoopt het liefst de auto's die hij heeft, dat zijn dan ook de beste ;-)) . Heel goed kijken en luisteren, dan kan je er wel voor een redelijk bedrag terecht. Op de rekeningen vermeld H. duidelijk dat er geen garantie is, maar ik hoor dat hij daarin niet heel streng is. Gelukkig heb ik zelf geen ervaring daarmee, ik heb er een prima 110 gekocht.
Jurjen
Bert, zelfs de Range Rover Trust voorzitter en de penningmeester zeiden gisteren nog tegen mij:
Henk ter Horst, Leer hem kennen
Hij heeft vaak hele goede auto's voor een hele nette prijsstelling.
Ik heb spijt dat ik ergens anders al een handtekening onder een koopovereenkomst is uitgelopen welke nogsteeds niet is geleverd.
Succes
Ik heb eigenlijk alleen maar negatieve ervaringen, rare man, onbeleefd praat met drie klanten tegelijk probeert je onder druk te zetten om te kopen.
Onderdelen nogal duur, en of stuk, en de volgende keer hebben ze een andere prijs.
Wat me het meeste stoort is de kafferigheid tegen zijn personeel, en de zwetsverhalen.
ik heb alleen maar positieve ervaringen met henk
ik heb er in 1997 een 300Tdi motor met 20000 mijl en dito automatische bak gekocht voor in mijn RR classic in te bouwen tevns haal ik regelmatig 2ehands onderdelen ik ben tevreden alleen woont hij niet in mijn buurt(Ik woon in nijmegen)
frank van der werff
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?