steeringguard +/- prijs

• Jorrit

Hoi Steeringguarders,

ik heb het weekend overlegd met de big-boss en de verwachteprijs van de steeringguard zal bij een afname van 10 stuks (dit is bij het type 109/88 en 110/90 al het geval) 75,- a 80,- Euro p.s. zijn. Ik heb van marc CADtekening van de zijplaten voor de 110/90 vesie ontvangen deze moeten nog wel aangepast worden. ik heb helaas zelf geen CAD dus ik ben hiervoor afhankelijk van anderen. Victor Rutten is bezig met het plaatsen van de tekeningen voor een 109/88 in CAD. Zover de laatste stand van zaken.

Groetjes Jorrit

• Bowy

Hee Jorrit, dit lijkt mij een nette prijs!!!!! Ik ben nog steeds van de partij voor een 88 (wordt het trouwens een alu of rvs?? rvs toch?)

Als je hulp nodig hebt bij het vervaardigen ofzo roep maar!

Groet Bowy

• Jorrit

Heb je toevallig CAD en nee de bodemplaat word 8 mm alu, en de steunen worden waarschijnlijk van gegalfaniseerd staal. En als de prductie opgang komt laat ik het je weten.

Groetjes Jorrit

ps hoe zit het met de sleutelruimte al wat gevonden?

• The Dude

Kan iedereen zon ding bestellen of had je er eerder bij moeten zijn?

Groet,

Martijn

http://landrover.mine.nu

• Aad Koene

Beste Jorrit,

Ik heb nog wel een versie van AutoCad 14 liggen.

Als je interresse hebt neem dan even via e-mail contact met mij op.

Groeten,

Aad Koene, LR S2a 109“ Stawag RHD Safari ”Tinkerbell"

• Jorrit

Nee iedereen kan zo'n ding bestellen ik moet alleen wel weten welk type auto je hebt, ik geef aan als ik naar het bedrijf ga wat CNC kan snijden en ik verwacht op dat moment van iedereen een definitief antwoord of ze mee doen of niet. maar als ik weet welk type laro je heb dan zet ik je op de lijst:

109 / 88 –> Bowy, Arie, Victor, Maarten, Sue, Fritz en Tom.

110 / 90 –> Dirk, Chris, Jan, 130, Tom, Marc, Jorrit

Disco –> squadracorse, Hans

van James, Aart, The Dude en Marcel weet ik niet niet welk type auto ze hebben.

Ik hoop dat ik aan de 10 van elk kan komen omdat het per 10 goedkoper is voor het CNC snijden.

Daarnaast wilde als het goed is Mike wel op een verloren vrijdag middag de tekeningen op zijn werk uit werken in Auto-CAD.

Zo ver de stand van zaken o dit moment.

Groetje Jorrit

• Bowy

Hoi Jorrit,

Ik heb helaas nog geen ruimte gevonden… Gelukkig kan mijn landrover nog even blijven staan waar hij nu staat,(in een hoekje in een loods op mijn werk) Maar ik ben nog druk op zoek. Wel al 1 of 2 “leads” waarvan een 150 meter van mijn huis dus ik hoop erg dat dat door gaat!

Zodra ik eentje heb zul je het we horen via dit forum omdat dan mijn vragen weer op gang komen…..

Groet Bowy

ps ik heb helaas geen CAD en ook geen verstand van….. Ben wel heel benieuwd naar het resultaat!!! (maakt het trouwens uit of je 1-ton airportable veersteunen hebt? voor de steeringguard, of valt hij hier achter?)

• Bowy

Hoi Jorrit,

Ik heb helaas nog geen ruimte gevonden… Gelukkig kan mijn landrover nog even blijven staan waar hij nu staat,(in een hoekje in een loods op mijn werk) Maar ik ben nog druk op zoek. Wel al 1 of 2 “leads” waarvan een 150 meter van mijn huis dus ik hoop erg dat dat door gaat!

Zodra ik eentje heb zul je het we horen via dit forum omdat dan mijn vragen weer op gang komen…..

Groet Bowy

ps ik heb helaas geen CAD en ook geen verstand van….. Ben wel heel benieuwd naar het resultaat!!! (maakt het trouwens uit of je 1-ton airportable veersteunen hebt? voor de steeringguard, of valt hij hier achter?)

• Jorrit

Hiervoor moet je bij victor Rutten zijn hij is degene die de tekeningen voor de 109 maakt ik rij zelf in een 110 en deze chassis zijn op deze plek toch wel erg verschillend. Ik weet het dus niet.

Groetjes Jorrit

• The Dude

Hoi,

Ik ben martijn en heb een lightweight 88" als je meer wilt weten laat het maar weten. Volledige info plus foto's staan op site.

Groet,

martijn

http://landrover.mine.nu