Popnagels

• The Dude

Ik wil mijn landy volledig uit elkaar halen en dus moeten er ook wat popnagels los.

Heeft iemand al ervaring met het verwijderen van popnagels?

Ik hoorde van iemand uitboren, iemand suggesties of ervaringen?

Groet,

Martijn

http://landrover.mine.nu

• 110

“Gewoon” uitboren,

wat je wilt bereiken is dat de “kop” na de nagel loskomt, dat gaat makkelijk met een boor die iets groter (dikker) is dan de nagel. Let er wel op dat je alleen de kop van de nagel losboort, anders wordt het gat waar de nagel in zat te groot.

De achterkant van de nagel wil nog wel eens gaan meedraaien, dan is vasthouden met een tang de oplossing.

Succes

• Aad

Scherpe bijtel en een hamer.

Is wat lomper maar gaat rapper.

sloop ze

• Bjorn

Dan sla je ook je plaatwerk mee kapot als je niet uitkijkt

Bjorn

• Ad

Er zijn speciale boortjes hiervoor in de handel. Kun je even bij de vakhandel navragen.

• The Dude

Ik ga maar eens kijken voor zon speciaal boortje. Want als ik ben niet heel handig met een hamer en beitel. Dat gaat me dan veel plaatwerk kosten hihi.

Groet,

Martijn

• Marchel Gerbers

Hoi,

Ik heb mijn laro geheel uit elkaar liggen. Met een gewone boormachine even de kop van de pompnagel er af boren gaat perfect. Zoals al eerder genoemd is moet je op tijd stoppen maar dit is niet echt moeilijk.

Groeten,

Marchel

• Yuri

Helemaal mee eens,

mijn Laro moet komend weekend weer de weg op (Schayk) en ik heb ook al heel wat popnagels losgeboort met een gewoon boortje en daarna weer ingeze.t

geen probleem…

succes.

Yuri

SIII 109D