Diverse onderdelen te koop

• tom

Uit een 110 van 1989:

Achterbanken met stoffen bekleding, grijs/bruin ? 50,-

Schuif achterruiten en alpineruitjes ? 50,-

Van een 90 uit 1987:

2 opstapjes ? 25,-

Reservewielhouder voor motorkap ? 25,-

Tom, 06-51328507(omg. Utrecht)

• Jorrit

Je reserve wiel houder voor op de motor kap is verkocht zeg maar waar ik hem kan op halen. (mis deze in goede staat is en op de motorkap van mijn 110 '86 past).

Groetjes Jorrit

• Tom 109

Voor de achterschuifruitjes heb ik wel intresse, mits ze in een 109 Stawag passen, Zo ja. Mail dan even dan zijn ze bij deze verkocht.

De opstapjes zijn dat de klaptrede,s zo ja en ze passen onder een 109 dan zijn ook deze verkocht.

Tom 109

• Aad

Bij deze heb ik interesse voor de alpineruitjes. Aangezien iemand zich alleen voor de schuiframen heeft gemeld. Ik ben ook geinteresseerd in de schuiframen indien mijn voorganger ze niet wil hebben. Dus wat mij betreft verkocht. Ik woon ook onder de rook van Utrecht en kan deze week de ramen ophalen. Gaarne een prijs voor de alpineruitjes (indien apart).

Adriaan (06 - 22398894)

• defender 90

Ik heb ook wel interesse in de reserve wiel houder voor op de motorkap, als die nog niet verkocht is!!!

Zeg maar waar ik hem, precies kan ophalen

• Jorrit

spijt me ik heb deze al gekocht.

Groetjes Jorrit

• Jeroen

Als de opstapjes onder een 109 passen heb ik ook wel interesse. Dit heeft al eerder iemand aangegeven, maar mocht hij zich terugtrekken dan wil ik ze ook van je overnemen en zijn ze verkocht.

Jeroen,

jeroenvangestel@hotmail.com