Recoverypoints Series

  • Durk

    Ik heb eigenlijk voorop nog recoverypoints nodig op m'n series IIa, wat kan ik hiervoor 't beste doen?

    Jate rings: moet ik volgens mij per paar monteren, en door 't chassis boren, je moet dan wel altijd ONDER de auto de sleepkabel vastmaken

    Steering guard: heb ik 2 vliegen in één klap, vaak hebben ze nl. recoverypoints erop gelast. deze optie zal wel duurder zijn??

    Trekhaak-bol (twee?)voorop de bumper monteren, voor een chassisbalk? is dit wat?

    graag jullie tips/ervaringen.

    Durk

  • 110

    Kan je niet de bevestigings bouten gebruiken die je ook voor het vastzetten van een steeringuard kan gebruiken (bij mijn 110 zijn dat bouten waarmee ook een deel van de ophanging vast zit).

    Met die bouten kan je ook een dikke strip (10 mm.) vastzetten waarin je een gat boort waar door je weer een sluiting kan steken.

    Dit lijkt mij een goedkope en sterke oplossing.

    Succes

  • J. Frans

    Je kunt ook een NATO oog monteren. is zeer sterk en praktisch.

  • Noud109

    Zijn dat die platen tegen de chassisbalken of een oog op de chassisbalken en bumper?

  • Jan F.

    Dat is zo'n groot open te klappen en te draaien oog, die met vier bouten door de bumper gaat.