Gezocht:sneeuwkettingen

• Michel

Hallo,

Wie heeft er ervaring met het huren of kopen met sneeuwkettingen? Voor de bandenmaat van mijn LR 90, 235/85/R16, zijn nergens voor zover ik weet sneeuwkettingen te huur. Kopen kan natuurlijk, maar om nu meer als 150 eurootjes uit te geven voor een week terwijl ik ze waarschijnlijk toch niet ga gebruiken vind ik iets overdreven. Het is volgens mij wel verplicht om ze bij te hebben. Heeft iemand ze nog ergens liggen voor overname of huur? Laat het even weten.

Alvast bedankt.

Groeten van Michel

• 110

Volgens mij heeft Ron B. Te B. en R. ze (tweede hands) te koop.

Succes

• Aad

De sneeuw zit er vaak nog aan

• Marc

Het lijkt mij sterk dat een bedrijf als A&P verhuur (Westvlietweg Den Haag) geen kettingen hiervoor kan leveren, zelf ben ik voor deze maat nooit bij hem geweest omdat ik voor de LaRo (7.5R16) een set modderkettingen heb liggen.

De eerste keer dat ik bij A&P kwam voor de huur van kettingen ging hij er prat op dat hij zelfs kettingen kon leveren voor de Jeep die in zijn bedrijfshal stond geparkeerd (met verhogingskit en behoorlijk grote banden).

Thuis moet ik zijn volledige adres en telefoonnummer ergens hebben.

• 110

Ik heb na lang zoeken een set nieuwe “ weissenfels” ketting gekocht. was ongeveer 100 euro. Huren kwam ik ook niet echt aan uit. Meestal niet te krijgen of 50 tot 75 euro per week. Dus maar gekocht.

Vergeet ze niet, want behalve dat ze in de meeste gebieden en op passen verplicht zijn, heb je ze ook echt nodig.

Ik dacht zelf van niet, maar zelfs een landrover doet niets tegen bevroren sneeuw.

Ben bijna zijdelings van de berg afgegleden.

succes

• Michel

Heb je misschien een adres of telefoonnummer voor mij om te informeren? Ik kom ze inderdaad ook niet aan.

Bedankt voor je reactie.

groeten van Michel

• 110

Nou wil ik niet vervelend doen, maar zo raak ik het overzicht over mijn postings kwijt.

Mag ik je vriendelijk verzoeken iets aan de naam 110 toe te voegen of te veranderen ?

Dank je

• Michel

Beste 110,

Ik zie niet helemaal wat je bedoeld. Is een gewone replay niet goed, of wat doe ik fout.

Ik hoor het van je.

groeten van michel

• The Dude

Hoyer Bandenservice R de

Dijnselburgerlaan 5

3705LP Zeist

030-6994430

Die kan er ook wel aan komen en misschien dat die ze ook verhuurd.

Heeft echt veel spul.

Groet,

Martijn

• Paul

Michel,

Ik heb recent bij de ANWB een setje kettingen gekocht. De prijs was 139 euro, maar voor dat geld worden ze thuis afgeleverd. De ANWB kan bijna iedere bandenmaat leveren.

Succes!