Mijn probleem of algemeen probleem?

• The Dude

Ik heb de laatste tijd moeite met het bekijken van dit forum. Ik krijg vaak meldingen als " Helaas…

Het bericht dat u opvraagt kan niet gevonden worden. Voor assistentie: neem contact op met landrover@pagina.nl. "

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige?

Groet,

Martijn

• Cees

Helaas ik ook,

Cees

• jan.T

Hoi Martijn.

Ik had er gisteren ook last van,dus je bent niet de enige.

maar nu is het weer goed.

Jan.T

• HCPU 109

Het is mij ook opgevallen ik vermoed overbelasting

hcpu

• The Dude

Oh ok bedankt voor de reacties weet ik in ieder geval dat ik aan mijn kant niet hoef te sleutelen. En de server zal indd wel belast zijn of migratie ofzo.

• Menno

Ik heb dezelfde problemen. Als je bij de statistieken van deze pagina kijkt, zie je dat het bezoekersaantal blijft stijgen. Goed dat er steeds meer mensen op dit, erg informatieve, forum komen. Het is alleen niet te hopen dat het aan zijn eigen succes ten onder gaat.

Groeten, Menno

• Berry Weijers

Dinsdag 7 januari waren er problemen met de database waarin alle Startpagina prikbord berichten staan. Hierdoor was het gedurende de dag regelmatig niet mogelijk berichten te lezen of te plaatsen.

Momenteel is alles weer stabiel. Startpagina blijft investeringen doen in de prikbord omgeving die door vele Startpagina dochters wordt gebruikt.

Groeten,

Berry Weijers

beheerder

• Bowy

Hoi Berry,

Ik blijf nog steeds af en toe het probleem houden, en ik kon daarstraks ook niet op het prikbord komen……

Groet Bowy

ps nu bij het verzenden geeft hij ook foutmeldingen……

• 110

Ook ik heb nog steeds “last” van die foutmeldingen.

Groet

• The Dude

Volgens mij is het vooral savonds.

Want overdags heb ik er niet zon last van.

En jullie?