Sleutelruimte Groningen

• Bowy

Met spoed gezocht:

Sleutelruimte in de stad of omgeving groningen. Mijn landrover staat nu nog binnen op mijn werk maar moet daar eind deze week weg zijn dus vanaf dan staat hij buiten….. (het chassis kan niet wegrotten, haha) Maar de onderdelen die al losgehaald zijn kunnen wel verdwijnen…..

Helaas woon ik in een studentenhuis in het centrum dus geen ruimte voor stalling…

Dus ben met spoed op zoek naar een (betaalbare) stallingsruimte in Groningen en omgeving. Dit voor ongeveer 2 maanden. Ferbuari tot maart voor de ombouw van mijn nieuwe chassis, enig eis die ik heb ik stroom en de mogelijkheid om mijn gereedschap ed achter te laten. Licht kan ik zelf wel regelen!

Als je ook maar iets hebt dan hoor ik het heel erg graag!!!!!

Groet Bowy

• Jorrit

voor stroom kun je eventueel een generatortje gebruiken, er moet toch wel een boer zijn die een stukje van een schuur kan missen? Misschien kun je nog op een andere manier zoeken dan via dit forum regionaal agrarisch dagblad of zo.

Succes Jorrit

• Bowy

Stroom is niet echt een probleem ik werk bij Reisiger Verhuur, Het derde bouwmaterieel verhuurbedrijf van nederland (na boels en bo rent)

Dus dat komt wel goed! maar liever zonder aggregaat met netspanning

Groet Bowy

• Marchel Gerbers

Hoi Bowy,

Ik lees dit artikel nu pas maar toch even een reactie. Vlak na de kerstdagen sprak ik met de heer Kinds in Ees (Dorpsstraat no.6 tel 0599 234265 <- even uit mijn hoofd). Hij verhuurd stallingsruimte voor caravans. Hij zij dat er hier nog wel ruimte over was. Misschien is er hier iets te regelen. Ze wonen in een grote boerderij die niet geheel meer gebruikt wordt.

Groeten,

Marchel