Heeft er iemand ervaring met RvdZ (goede of slechte)? www.rvdz.nl
Ben erg geïnteresseerd ….
Hij veranderd zijn site in ieder geval ‘t laatste HALFJAAR al niet…. ik weet niet of ’t wat zegt over zijn kwaliteit, maar 't is voor mij direct al een minpunt, aangezien ik veel via internet opzoek…
't kan daarom best een betrouwbaar adres zijn, dan zou je er even langs moeten gaan voor een eerste indruk
succes,
Durk
ps wat zoek je voor laro?
Ik heb wel ervaring met RvdZ!!!
Het is helaas geen goede!! IN het verleden hadden mijn (2000) ouder een range rover uit 89 en deze was daar in onderhoud. Het gevolg hiervan waren exorbitant hoge kosten voor beurten en apk's (In onze ogen was hij meer geinteresseerd in het racen met zijn donkervoort dan in onze Range, en wou daar graag wat geld voor verdienen!)
Pas ook weer bij hem geweest om hem nog een kans te geven…… Een vriend van mij had een disco uit 93 te koop met 187000 km op de teller, op zijn site staat disco's gevraagd. Wij gebeld of dat nog klopte. Dat was oke hij zei kom maar langs. Toen we er waren deed hij heel moeilijk en bood uiteindelijk 1500!!!!!!! euro. (ik bedoel bied dan niet!!! of zeg ik ben niet geinterreseerd, ik vindt dit gewoon minachting!) Uiteindelijk de disco particulier verkocht voor 5000 euro!
Mijn mening over hem is dus vrij simpel, hij is te duur in onderhoud! en verder vindt ik hem ook niet echt fair!!! Ik zou dus bij hem geen auto kopen behalve als ik er ontzettend veel kennisvan had en hij een redelijke prijs zou vragen……… dit lijkt mij sterk dus ik zou ver van hem blijven!!!!!
Groet Bowy
Ik heb jaren geleden ('97) is een 110 bij “Ruud” gekocht, was op zich helemaal geen verkeerde wagen, mijn inruil prijs op mijn samurai, was achteraf gezien wel heel er laag. Maar ja je ging Landrover rijden, en die auto's kosten wat. Nu weet ik wel beter.
Onderhoud het eerste jaar was vrij goedkoop, een beurtje en een stukje damper, maar toen gebeurde het, koppelings cilinder, stuk. direct maar koppelingsvork en platen vervangen, want die gaan dan ook, was het advies.
Vanaf dien haalde ik de volgende beurten nooit, want er mankeerde steeds wat aan. uitlaat, banden, remmen.ik liep in een jaar tijd helemaal leeg.
Versnellings bak liep in elkaar. Kosten 5000 gulden, de gereviceerde bak liep ook al vrij snel stuk, maar die heb ik nooit betaald.
Mijn lol was er af en ik heb de auto er ook niet meer heen gebracht.
Ik kan natuurlijk pech hebben. Zal ook met mijn rijstijl en het terreinrijden te maken hebben, maar mijn vriend Ruud komt niet echt simpathiek over.
Ik heb nu al meerdere landrovers gehad, en doe al het werk daaraan zelf, en buiten dat hij altijd wel een beetje stuk is, heeft het nog nooit echt veel geld gekost.
En die 110. Daar rijdt mijn broer nu mee. Nooit pech mee gehad, maarja de auto was ook helemaal gereviceerd.
Garages zijn nu eenmaal duur, en de een meer als de ander. Ze moeten namelijk leven van het sleutelen aan jou auto. Het sleutelen waar je zelf geen tijd of zin in hebt. Vervelende bij het sleutelen aan landrovers is dat de klant er vaak aardig verstand van heeft. (lees “” interesse") en alles nauwlettend volgd. Als je een goed gevoel bij de survice en het onderhoud hebt is dat hoge bedrag dat wel waard, maar als je het gevoel hebt dat je niet serieus genomen word is de lol er snel af.
Een tevrede landrover rijder
Beste Johan,
Ik kan je geen ervaring geven met betrekking tot RvdZ.
Ik kan je echter wel verzekeren als je een eerlijk en oprecht bedrijf zoekt voor de aanschaf, onderhoud en levering van onderdelen kan ik je van ganser harte Ron Bolleboom (www.ronbelleboom.nl) aanbevelen.
Velen kunnen dit beamen, You see what you get and you get what you see.
Succes,
Aad Koene, LR S2a 109“ RHD Safari ”Tinkerbell"
bij elke handelaar in landrovers vindt je wel wat.
zo is ron geen landrover rijder hij zou er zelf nooit in gaan rijden dat zegt dus ook wel weer wat,
zo heb ik de naarste ervaring met swolfs trading dat is pas echt een oplichter eerste klas als je daar een landrover koopt krijg je zo wat anders dan dat je hebt uitgezocht en een paar maanden later laat bezorgen.
dus wat dan aan gaat was het een goed idee van jou om eens anderen om een mening tevragen over een bepaalde handelaar.
ik heb wel geleerd een auto kopen is en blijft een grote gok
Ik zou er NIET heen gaan!!
Ik was geinteresseerd in een landrover… Om een lang verhaal kort te maken, ik ben er zo vreselijk schofterig behandeld, ongelofelijk gewoon.
Paar maanden later nog eens heen geweest voor onderdelen, en toen weer het zelfde, ik kreeg er bijna ruzie (en dat krijg ik niet snel).
Mijn vader heeft dezelfde ervaring en ik hoor verder weinig goeds over deze persoon.
Goede ervaring met Ron Bolleboom, Range Rover recycling en E.Mulder in Zevenhuizen.
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?