Cruisecontrol Series II???

• DJ

JAJA, klinkt leuk he!

Maar ik bedoel dus zo'n handgas-ding. Ik heb een series IIA van ‘66, en als ik em koud heb gestart (met choke uiteraard) heeft ’ie wat moeite om te blijven lopen, met de choke uitgetrokken loopt ‘ie al gauw te ’rijk' en gaat ‘ie een beetje zwart roken en wat onregelmatig lopen, als ik er zo’n handgas op kon bouwen kan ik ‘t toerental even wat hoger laten lopen zonder ’t stationaire toerental te hoeven aanpassen. Kan ik dit er eenvoudig opbouwen…zoja, heeft iemand nog zo'n ding over?

groeten,

Durk

• Henk

zie email

Henk (termohe)

• DJ

bedankt voor de tip! ik hou em even in de gaten…

• 110

Deel die informatie even, daar is dit een nieuwsgroep voor.

Groet

• Aad Koene

Henk,

ik heb hier ook wel interresse in, mede met oog op de (toekomstige) aansluiting van een mechanische of hydrolische lier of kaapstaander op mijn series IIa.

Bij voorbaat dank,

Aad Koene, LR S2a 109“ RHD Safari ”Tinkerbell"

• Victor Rutten

Is een militaire handgas geen optie, ik denk dat R.B. ze nog wel heeft liggen.

Groeten, Victor

• Aad Koene

Victor,

Dit zou een optie kunnen zijn, maar naar mijn idee kan de originele handgas handle voor benzine motoren in meerdere standen gezet worden (mede ivm PTO`s en Kaapstaanders).

Toch bedankt voor de tip.

Aad Koene, LR S2a 109“ Stawag RHD Safari ”Tinkerbell"

• henk

Er stond er ergens eentje te koop en aangezien DJ zo'n ding zocht heb ik hem de referentie doorgemaild

Henk