TE Koop range rover

• steven

zeer goede range 3.5v8 automaat lpg.bj82 117000km volledig klaar voor off road alles vernieuwd verhoogde vering; bronco terreinbanden+stalen velgen;jeep volledig afgewerkt in de traanplaat alles is intact zo vind je er nog zelden een range in deze staat hij moet weg mijn vrouw durft er niet meer mee te rijden hij staat te hoog nu vraag prijs 5500euro een echt monster is de jeep

• Anton

kun je hem niet verlagen, ik wil wel ruilen.

Anton :-)

• Rangie

Cool zo'n jeep, of is nu een RANGE?? 1982?? 5500 euro?? heb je een foto?? 3.5 EFI of carb ?? 3 of 4 traps automaat? APK ?? grijs of geel kent ??

goh eigenlijk weet ik nog niets over deze auto, dan is 5500 euro wel erg duur hoor.

en euh ik wou dat mijn vrouw niet meer in mijn auto's durfde te rijden!!

• steven

met wat wil je hem ruilen

• steven

het is een 3.5v8 carb 3traps het is een lichte vracht ik denk dat grijs kenteken is weinig taks hier heb je een foto maar ik zal er morgen wat nemen bij dag licht oke

• steven

hoe kan ik een foto erbij zettensteven schreef:

>

> zeer goede range 3.5v8 automaat lpg.bj82 117000km volledig

> klaar voor off road alles vernieuwd verhoogde vering; bronco

> terreinbanden+stalen velgen;jeep volledig afgewerkt in de

> traanplaat alles is intact zo vind je er nog zelden een range

> in deze staat hij moet weg mijn vrouw durft er niet meer mee

> te rijden hij staat te hoog nu vraag prijs 5500euro een echt

> monster is de jeep

• bowy

Je Kunt er helaas geen foto bij plaatsen op dit forum. Wat je wel kunt doen is een foto plaatsen ergens bij een gratis locatie voor foto albums (bijvoorbeeld MSN….) en er een link naar toe maken.

Groet Bowy

• Menno

Volgens de FAQ kan je wel een plaatje invoegen. Ik heb het zelf al eens gedaan, als het niet lukt kan Berry je wel op weg helpen. FAQ:

Kan ik plaatjes in mijn bericht invoegen?

Ja! Daarvoor moet je gewoon de HTML-code voor een plaatje opgeven. Er kunnen geen plaatjes geupload worden dus ze moeten ergens anders op Internet aanwezig zijn.

Als je bijvoorbeeld opgeeft, krijg je het volgende te zien in je bericht:

• 3sbaars

Waarom niet??

-3s.

• 3sbaars

Zo Dan!

Toch??