naam voor een landrover

• Paul

Het is mij opgevallen dat nogal wat mensen hun Land-Rover een koosnaampje geven. Na enig nadenken schoot mij ook een mooie te binnen.

Mag ik jullie voorstellen aan ELLENDY:-))

• The Dude

Noem de mijne meestal gewoon landy of my little landy. Lekker simpel net als de auto.

• Paul

ELLENDY is een woordspelling beste dude van ELLENDE!!!!!!

• Peter

Ik heb het altijd over mijn TONKA.

Een oersterk kinder speelgoedmerk van vroeger.

Je weet wel van die reklame waar een olifant op zo'n speelgoed auto ging staan.

(of ben ik nu met mijn 38 jaar al erg oud)

TONKA gewoon onverwoestbaar

Groetjes Peter

• Jan

Beste Peter,

Ik denk dat jouw Land Rover die olifant niet overleeft, dus blijf uit de buurt!

Groeten

Jan

• SIII 88

Ik pleeg m'n Land Rovertje wel 'ns aan te spreken met: “De Oude Grijze Dame”.

Ze is nog erg kras voor haar leeftijd, maar behoeft wat extra aandacht en verzorging. Bij tijd en wijlen wat nieuwe onderdeeltjes en ja, als ze wat ouder worden gaan ze een beetje lekken en worden ze wat stram in de wielen.

Ik neem de zorgtaak graag op me, al weet ik m'n werkgever nog niet te overtuigen dat de tijd die ik besteed aan het onderhoud aan deze “oude dame” dient te worden beschouwd als zorgverlof.

Groet,

Marco, mda@wxs.nl

LR 88 SIII 2¼B '71

http://home.planet.nl/~marcodam/laro1.jpg

• Paul

Ik snap wat jullie bedoelen heren, en ik vind het heel leuk dat jullie reageren.

Voor olifanten ben ik niet zo bang want die zie je niet zo veel in europa! Verder kom ik toch niet :-). Maar ik heb deze serie 2a 1968 een week of 4 geleden gekocht en nu loopt ie nog niet. Vandaar dus ellendy (ellende)

Maar het gaat goed komen en ik laat het jullie weten als het zo ver is.

Groeten Paul

• Mischa

Voor de taal-puristen moet het eigenlijk a-landy worden (maar ja, daar spreekt weer te weinig frustratie uit).

Nog een opkikkertje: die van ons (serie IIa) komt uit 1967 en rijdt als een zonnetje, het kan dus wel.

Volhouden!

(Je wordt wel handy met een zo'n ellendy)

Mischa

• Arie

Ik noem m'n sIII88je altijd DE MIJNE.

Behalve m'n vrouw, die noemt'm DE JOUWE.

Suck6 ermee,

Arie

• Noud109

Die van mij: GELDROVER

Maar ja, hobby kost geld………

Noud