Hoi Allemaal,
Dit is de laatste steering-guard update van dit jaar ik zit namelijkvolgende week in Tsjechie. Ik heb een inventarisatie gemaakt van wie geintereseerd is in welke steering-guard, als hier fouten in zitten hoor ik het graag.
disco / RR –> Squadracorse
88 / 109 –> Bowy, Arie, Victor Rutten, Maarten, Sue en Frits
90 / 110 –> Marc, Tom, 130, Jan, Chris, Dirk en Jorrit
En dan hebben James, Aart en Tom zich nog aan gemeld maar hier heb ik geen gegevens van de auto's.
Ik ben er achter gekomen dat het type dat je voor een 88 / 109 en toch heel anders uit moet gaan zien dan het type van een 90 / 110 dus hier bij verzoek ik een 88 / 109 eigenaar de schetsen of complete tekeningen van de 88 / 109 zijplaten te maken. D.i.m. dat ik hier geen voorbeeld van heb. En dit zelfde geldt voor Squadracorse.
Voor de 90 / 110 begint het op te schieten. Ik heb een schets met maten, deze moeten in autocad ingevoerd worden met de maten vanuit een nulpunt (d.i.m. de CNC bank).
Ook voor de 88 / 109 en van squadracorse zal ik het liefst een cad tekening ontvangen. Ik had begrepen dat als er iemand een schets met maten maakt dat Mike (zie eerste steering-guard bericht) deze wel ik autocad wil invoeren.
Ik wil iedereen hele prettige feest dagen toe wensen en tot volgend jaar!!
groetjes Jorrit