ik heb een probleem met mijn landrover discovery 2.5 td automaat bj 1998, ik ben er al vanaf afgelopen donderdag 12-12-2002 me bezig, ik heb al ondervonden wat het probleem is maar nu nog hoe ik het kan verhelpen of repareren, , het volgende doet zich voor : wanneer ik de auto op contact zet gaat de beveilegings klep ( die bout die in de brandstofpomp zit waar een elc kabeltje naar toe loopt ) gewoon open tegelijkertijd, begint de brandstofpomp te zoemen, maar dan komt het probleem na twee seconde hoor je een klein tikje in de brandstofpomp en word er iets afgesloten ( denk ik ),het is niet die bout waar 1 elc kabeltje naar toe loopt want waneer ik dat 1 e kabeltje er af haal dan geeft hij dat tikje nog steets.er word dus ergens , waarschijnlijkin de brandstofpomp iets afgesloten zodat er bij de verstuivers geen diesel meer uit komt, zelf denk ik dat het iets met de startonderbreker te maken heeft maar dat weet ik niet zeker. Wanneer ik heel veel geluk heb naar soms wel 100 keer op kontakt zetten dan geeft hij dat tikje niet en dan start hij heel normaal zoals het hoort. Ik hoop dat een echte kenner mij misschien verder kan helpen, of misschien iemand anders weet waar ik contact mee op kan nemen.
Bij voorbaad dank.
Met vriendelijke groet, David Esselink uit Winterswijk