Te koop: onderdelen in het noorden

• Koen

Na lang zoeken heb ik eindelijk in het noorden (waar ik woon) iemand gevonden die erg veel (vooral gebruikte) onderdelen te koop heeft liggen. Het is iemand met een nogal uit de hand gelopen landroverziekte (zoals zovelen…). Hij heeft zo'n 6 Laro's staan, en daarnaast nog minstens zoveel in onderdelen. Een aanrader voor de noorderlingen onder ons!

Woont in Zuidlaren en is te bereiken onder nr. 06-25292114

• bowy

Ken hem ook en heb goede ervaringen en hij is niet duur!!!!!!!!!

Groet Bowy

Hij heet trouwens onno……

• bowy

Sorry: zijn naam is Otto Karsens

Groet Bowy

• Durk

Bedankt voor de Tip! ik zocht ook al een adresje voor onderdelen in 't noorden. Zitten er in Friesland ook dit soort adresjes?

groeten,

Durk

• Mike

6 LaRo's, huh? Hmm.. Toevallig niet eentje voor weinig te koop?

• Koen

Toevallig weet ik dat hij een lightweight te koop heeft voor erg weinig. Zit nog wel wat werk in…..

• Mike

Hmm.. Werk is niet zo'n punt. Ik zit eigenlijk een 109 te zoeken.. Jammer, volgende keer beter.

• Bowy

Hij heeft ook nog een series 3 llightweight zonder kenteken voor geloof ik 500 euro staan…… (moet je nog even een kenteken kopen bij Ron B….)

Groet Bowy

• Marchel

Hoi allemaal,

Leuk om te horen dat er iemand zo dicht in de buurt onderdelen heeft. Heeft iemand misschien ook een adres van Otto Karsens? Ik ben zelf wel eens geweest bij ET in coevorden maar bestel ook wel eens dingen bij Ron Bolleboom. Ron is zeer goed maar een adres er bij is nooit verkeerd.

Groeten,

Marchel

• Bowy

Hij zit in Zuidlaren aan de Brink. Bel hem wel even voordat je komt…. Hij is in de winter veeel thuis ivm met zijn boeren bedrijf maar in de zomer veel op het land.

Succes!! en doe hem maar de groeten van me!

Groet Bowy