Steeringguard update????

• Maarten

Hallo,

Nog een geinteresseerde voor een steeringguard, ik heb een SerieIII.

Ik woon in Amersfoort.

gr. Maarten

• Victor Rutten

Hoe kreeg je dit voor elkaar, je gaat toch niet voor de lol testen of het ijs je auto kan houden.

Veel schade?

Groeten, Victor

• Bowy

Tuurlijk test je dat wel……

Daarom is de mijn denk ik wel eens buiten werking , hahaha

Groet Bowy

• Jorrit

ik nam de bocht wat kort, in de veronderstelling dat het eerste deel van het ijs de auto wel zal houden, maar dit brak en de auto gleed een stuk zijwaards (iets wat ik absoluut niet had verwacht) en kwam dus in het diepe gedeelte van de greppel, waar geen uitkomen meer aan was zo als je ziet. gelukkig viel de schade erg mee alleen de stuurstang was weer de ***. Dus het word zo onderhand seriues tijd voor een steering-guard.

Groetjes Jorrit

• Chris

Ik woon in Arnhem, en heb (net als “Tom”) een 110. De mijne is ex-korps mariniers, maar dat lijkt me niet uitmaken. Tom, als jij niet wilt of kunt, dan wil ik ook best chariman voor de 110's zijn.

gr. Chris

• 130

hallo,

Ik ben ook erg geintereseerd in jullie project. Ik heb een 130 en ga er van uit dat dit excact hetzelfde is als de 110 modellen. Ben benieuwd naar het ontwerp en de prijs. Mij heb je.

• dirk

ik doe ook mee als er nog plek is ik heb een 110 en komt uit rotterdam

• Theo

Ik heb een disco 300 Tdi 1995, nu nog zonder guard, maar heb er ook zeker belang bij.

• henk

Al enig idee wat de prijs voor zo'n ding voor een 88 is ?

Henk