Steeringguard update????

• Marco

Hallo steeringguard team,

Hoe is het afgelopen met de knutseldag?

Ik ben erg benieuwd of het gelukt is en heb erg veel interesse in evt. (cad)tekeningen en foto's die gemaakt zijn.

Ik wil zelf ook graag een guard (laten) maken. Een goede kennis van me heeft een eigen metaal bewerkings bedrijf en heeft wel interesse om eventueel mee te werken.

Laat even iets weten a.u.b.

Marco

www.defender110.tk

• Jorrit

Ik heb vandaag overlegd met het metaalbewerkingsbedrijf. Hij wil ons er met al het plezier mee helpen, en een aantal man ondersteuning hierbij is mooi, echter met zijn 14en daar rond rennen ziet hij niet zitten ivm het elkaar in de weglopen. als ik de tekeningen van de “zijplaten” in autocad aanlever dar zorgd hij ervoor dat ze cnc gesneden worden. Het materiaal kan hij verzorgen, ook het buigen in het juiste aantal graden. Ik ga morgen naar de kerstrit en zal hier even onderzoeken wat de verschillen zijn tussen serie en 110/ 90. Als ik een indruk kan krijgen hoeveel mensen intresse hebben in een steering guard, kan ik de prijs berekenen. mijn idee is om met een man of 5 er een stuk of 15 te maken.

Tot hoors

Groetjes Jorrit

• Squadracorse

Das al heel erg mooi. Zijn er al tekeningen gemaakt of beschikbaar? En hoe zit het eigenlijk met types als de Range Rover en Discovery?

Daar zijn ook al een heleboel liefhebbers voor maar misschien moeten we een chearman hebben voor de 90 en 110's en eentje voor de Discovery en Range Rovers? Of is daar al iemand voor?

Ik wil hierbij dan ook diegenen oproepen die een Range Rover of een Discovery hebben zich bij mij per email aan te melden, graag met type van de auto, plaats waar met woont of verblijft en wat diegene kan toevoegen aan kennis en/of kunde of wetenswaardigheden.

Zeer waarschijnlijk kunnen de chairman's van beide teams weer samenwerken om goede prijzen en produkten te bewerkstellingen??

Groetjes, JC

• Bowy

Hoi Jorrit

Ik heb een 88 maar ik neem aan dat dit hetzelfde is als een 90…..??

Ik wil je van harte helpen met fabriceren!!!

Ik hoor het wel!

Groet Bowy

• Arie

Hoi Jorrit,

Heb dus ook een 88 en wil graag meedoen.

Groeten en ik hoor het wel,

Arie

• Victor Rutten

Ik was vandaag ook naar de Kerstrit met m`n ambulance.

Wat voor auto rij jij, mischien hebben we elkaar wel gezien.

Groeten, Victor

P.S. Ik wil nog steeds graag meedoen met het project.

• Jan

Hoi Jorrit,

Ik heb ook belangstelling in een steering-guard. Ik woon in Nieuwegein en ben in het bezit van een Land Rover 90.

Ik hoor nog wel hoe het zich verder ontwikkeld.

Groeten,

Jan

• Sue

Hallo heren,

Ik heb ook een 88 (met sinds vandaag een nieuwe koppelingscillinder ,wat een rotklus met dit weer buiten op het parkeerterrein!!) en die wil ook graag een steeringguard hebben. Is er nog plek voor een klein meisje met een klein Landrovertje?

Alvast bedankt,

Sue

• Jorrit

Ik was vandaag niet echt moeilijk te missen, ik was de gene die vandaag weer een steering-guard nodig had gehad zie www.lrch.nl Kerstrit. (oops Jip thats me).

Groetjes Jorrit

• tom

Hoi,

Ik heb ook intresse, ik woon in Bilthoven en heb een 110. Ik wil graag meehelpen. Het maakt me niet zo uit waar het is een stukje rijden is geen probleem.

Tom(06-51328507)Jorrit schreef:

>

> Ik heb vandaag overlegd met het metaalbewerkingsbedrijf. Hij

> wil ons er met al het plezier mee helpen, en een aantal man

> ondersteuning hierbij is mooi, echter met zijn 14en daar rond

> rennen ziet hij niet zitten ivm het elkaar in de weglopen.

> als ik de tekeningen van de “zijplaten” in autocad aanlever

> dar zorgd hij ervoor dat ze cnc gesneden worden. Het

> materiaal kan hij verzorgen, ook het buigen in het juiste

> aantal graden. Ik ga morgen naar de kerstrit en zal hier even

> onderzoeken wat de verschillen zijn tussen serie en 110/ 90.

> Als ik een indruk kan krijgen hoeveel mensen intresse hebben

> in een steering guard, kan ik de prijs berekenen. mijn idee

> is om met een man of 5 er een stuk of 15 te maken.

>

> Tot hoors

>

> Groetjes Jorrit