gezocht: Wielhoes (cover)

• 110

Nu ik mag rijden met mijn 110, en ik dus rijd met mijn 110, staat deze trouwe vier wieler de gehele dag buiten (waar anders ?).

En daar ik mijn reserve wiel op de motorkap heb liggen (waar anders ?), ben ik op zoek naar een wielhoes.

Wie heeft nog een, oude, hoes over en wil daar vanaf ?

Met dank

• Marco

Informeer eens bij een LPG-inbouwstation. Als in een nieuwe auto een LPG-installatie wordt gemonteerd op de plek van het reservewiel (verzonken inbouw) wordt bij de LPG-set ook een hoes geleverd voor het reservewiel omdat deze in de achterbak terecht komt. De bandenmaat kan overigens wel een probleem zijn.

Een ander idee is om er maar gewoon 20 te laten maken met de volgende tekst:

“Doe ook mee aan steeringguard knutseldag op ……in….”

Goed idee overigens, ik doe ook mee met m'n Serie III 4x2. Als ik aan de kant van het terrein sta te kijken hoe anderen wel kunnen terreinrijden weet ik in ieder geval dat ik de steeringguard vast heb. Nu de vooras, de rest van de versnellingsbak en tussenas nog.

Marco

LR88 SIII 2¼B '71

• 110

Wat jammer dat IK geen LPG in kan laten bouwen !

Maar als iemand dat bij een LaRo heeft laten doen EN de hoes over heeft, dan houd ik me aanbevolen !

Dank voor de tip,

Wist je trouwens dat R.B te B en R voorassen heeft ? (of is dit voorkennis ?)

• 110

Wat jammer dat IK geen LPG in kan laten bouwen !

Maar als iemand dat bij een LaRo heeft laten doen EN de hoes over heeft, dan houd ik me aanbevolen !

Dank voor de tip,

Wist je trouwens dat R.B te B en R voorassen heeft ? (of is dit voorkennis ?)

• Marco

Ik weet ‘t, ik weet ’t. Het zal er ook wel een keer van komen. Ik ga me nu eerst even druk maken op het geknal en de vlammen die er uit komen (zie andere thread) maar ben nog even aan het nadenken hoe ik mijn vastgevroren vingers weer los krijg van de verdeelkap en zo…..

Ik denk zodra de eerste echte sneeuw gevallen is en het blijkt dat je met zo'n 2 wiel aangedreven auto niet veel kan betekenen voor de hulpbehoevende medeweggebruiker de stap om “De Oude Grijze Dame” om te bouwen naar een ‘echte Land Rover’ steeds dichter bij komt.

Marco

LR88 SIII 2¼B '71

• Marc

Voor zover ik me kan herinneren was een nieuwe ongeveer fl 100,00 bij Budget Parts.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat - door de rijwind je hoes opbolt - wat niet echt bevorderlijk is voor je zicht. Zelf heb ik een hoes om het reservewiel (op de motorkap), maar heb na deze eerst met spanbanden vast te hebben gezet, en gat in het midden gesneden waar de bevestigingsring in past. Het opbollen ben ik kwijt en het is nu eenvoudiger om het wiel inclusief hoes van de motorkap af te halen.

• 110

Dank voor de tip,

maar juist die 100,00 gulden is de reden dat ik hier even vraag of iemand nog een oude hoes heeft (ik blijf wel een arme student…)

• van antwerpen

hallo ik heb een zo goed als nieuwe wielhoes ( cover ) liggen

het is een groome met kunstof deksel

waar ik wel van af wil voor een zacht prijsje

je mag mijn ook bellen 0622065306

hij zit nog in de doos ( orgieneel land rover )

• 110

Klinkt me iets te mooi,

Ik heb m'n band op een 110 crewcab liggen en zo'n chromen ring lijkt me teveel van het goede (ik zoek gewoon een zwarte plastic hoes).

Maar wel hartelijk bedankt voor het aanbod.

groet