Dit gaat dus heel goed. Even een paar dingen: onder andere plaatmateriaal. Daar weet ik wel wat adressen voor, die de platen gelijk op maat kunnen knippen dus daar zullen we veel voordeel bij hebben. Sommigen van jullie zullen er misschien gaten in willen hebben, ook dat is een mogelijkheid. Ik denk dat het verstandig is om een inventarisatie te maken wie wat nodig heeft.
Verder denk ik dat we (misschien) soort werkplaats nodig zijn waar in ieder geval wat gereedschap is (of we nemen alles mee) en waar we met een aantal personen tegelijk kunnen werken. Voorts is het wel makkelijk als het een garage betreft waar 1 of 2 Landy's kunnen staan, maar dit hoeft natuurlijk geen voorwaarde te zijn. Verder zou het ook wel makkelijk zijn als die (prive) garage een beetje centraal gelegen zou staan of we moeten de werkzaamheden in regio's verdelen??
Ik woon in Zuidwending (Veendam) Heb een redelijk grote garage met genoeg ruimte voor 3 Landy's maar ze kunnen niet de garage in rijden :-(
Verder heb ik een elektrisch lasapparaat en een CO2 apparaat maar geen buigmachines oid.
ik hoor graag meerdere aanmeldingen en wie wil het eea gaan coordineren?
Alleen op deze manier hebben we met elkaar meer voordeel!
Groetjes, JC