steeringguard

• Jorrit

heeft er iemand een tekening of adviezen voor mij bij het bouwen van een steeringguard, want ik heb zondag geconstateerd dat je bij dit weer niet zonder kan. als iemand een betaalbare kant enklaar heeft liggen ben ik hier ook heel blij mee.

bij voorbaat dank

Groetjes Jorrit

• Menno

Wat heeft dat ding met het weer te maken en wat doet ie dan?

• Jorrit

Het beschermt de stuurstangen, en met dit weer heb je een hardere ondergrond in het terrein, met als gevolg dat als je met de “bodem (stuurstangen)” op de grond komt, je stuurstangen krom zijn (geen ramp maar wel een werk om ze weer recht te krijgen).

• Squadracorse

Hoi Jorrit,

Ik doe met je mee. Ik wil ook graag eentje bouwen en handenarbeid is ook veel goedkoper dan de kant en klare die je moet kopen.

Onder welke auto wil je de guard graag plaatsen eigenlijk?

En misschien kunnen we samen iets bouwen als je tenminste een beetje in de buurt woont?

Groetjes, JC

• Jorrit

agh dat in de buurt wonen is in nederland betrekkelijk, (Zwolle) ir wil er een voor mijn 110 maken. goed idee om dit samen te doen.

Groetjes Jorrit

• bowy

Ik wil er ook een!!! Ik ben ook graag van de partij (Groningen) voor mijn IIa

Groet Bowy

• Jorrit

is goed hoor bowy, je mag mee spelen

• Victor Rutten

Als we dan toch bezig zijn, mijn series III heeft ook wel interesse.

Een lasapparaat en een slijptol kan ik wel meebrengen.

Groeten, Victor

• Chris

Ik wil ook wel meedoen/ Ik vindt ze nieuw ook veel te duur, en 2e hands vindt je ze niet, want waarom zou iemand nu dat ding onder zijn auto vandaan halen?

Volgens mij eerst maar even op zoek naar een flink dikke plaat alu (6mm?)

gr. Chris Visser

Arnhem

• james

Goed idee!!!!

Ik heb in havelte gezien dat deze guard ook als “bouncer” wordt gebruikt.

je stuiterd als het ware over het middenspoor bij de wat blubberige delen

ik denk er over om hem geheel van een gesloten plaat te maken om

ook nog wat water en zand tegen te houden.