Kheb onlags een landrover DEF110 V8 gekocht. Ben echter op zoek naar een betaalbare wa verzekering. Het bouwjaar is 1990.
Iemand goede ervaring?
Bjorn
Hoi Bjorn,
ik ben een paar mnd geleden ook aan het zoeken geweest. Wiggers was bij mij ook niet echt goedkoop.
meeste maatschappijen kennen een oltimer verzekering, die is echt voor recreatief rijden met vaak zelfs dekking in het terrein. (even duidelijk vragen)
alleen omdat jij een redelijk nieuwe auto hebt kan dat niet.
als je een nieuwe, dure auto kan betalen als hobby auto, dan kan je dat extra beetje premie ook wel betalen… hi hi
ik heb een 109 diesel die voor de verzekering een oltimer is en ik rij meer dan 10.000km per jaar. ook zo'n probleem. ik heb dus een “normale” WA verzekering.
succes,
Yuri
wiggers verzekert, bij mijn weten, AL het terreinrijden. Bij andere maatschappijen mag je absoluut niet van de verharde weg of alleen een beetje door modder/zand. Maar het echte werk, daar beginnen ze niet aan. Kijk dus ook naar het doel van je auto en de dingen die je ermee wilt gaan doen.
Wat de ANWB verzekering betreft, die loopt via de ANWB maar is eigenlijk een andere maatschappij (ben ff de naam kwijt). Grappig is wel dat je via de aNWB andere voorwaarden bij dezeflde verzekering hebt als via een ander tussenpersoon. Wat het lidmaatschap betreft, dat zit er, wat mij betreft, niet automatisch bij (ik ben ook voor twee auto's bij de ANWB verzekerd en heb apart een wegenwahct abonnement voor mij en mijn vriendin). Overigens heb ik de wegenwacht al VAAK nodig gehad, niet omdat ik het niet zelf kan maar omdat ik toevallig de spullen weer eens niet had ter plekke (kappot gelijkstroom dynamo, gescheurde wwaterslang (zie tevens mijn ‘verwijt’' ergens op deze site over LaRo dealer)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?