4rus!!!

• Frank

Pas op !!!!

Er is iemand op het prikbord die 4russen strooid!!!!!

——————————————————————————————-

Norton AntiVirus heeft het volgende e-mailbericht verwijderd omdat het was geïnfecteerd met een virus:

Van: “S.Stalman-Helder”

Aan: Frank

Onderwerp: Fw: goldfish

———————————————————————————————

• Ron

Ja, we zijn ons er al van bewust dat onze computer is besmet met een virus dat ook wij hoogstwaarschijnlijk via dit forum of het 4x4 forum hebben ontvangen. Ook zijn we bezig om het probleem op te sporen en te verhelpen. Iedere keer als wij de pc opstarten worden er zonder dat we daar iets voor doen e-mails verzonden. Neem het ons aub niet kwalijk, we doen ons best om dit zsm te verhelpen. Indien u een e-mail ontvangt van ons (meestal met de meest vreemde titels, ze stromen ook bij ons binnen tot onze grote ergernis) VERWIJDER DEZE DAN METEEN! NIET OPENEN!

Vr. gr. Ron

• Frank

Koop een Norton en ga niet meer online voor dat je 'm geinstalleerd hebt!!!!!!!

Dat scheelt een hoop ellende bij andere. :(

Groet Frank.

• Danny van Leeuwen

Hallo, dit speelt al langer.

1x gereageerd op een bericht (weet niet meer van wie, helaas), naïef genoeg mijn e-mail adres meegestuurd, en vervolgens wekenlang niets als rotzooi ontvangen.

Wees AUB voorzichtig met dit soort dingen.

• Steven

Of je koopt een Mac

• Ron

Ik heb afgelopen weekeinde de Norton virusscanner gekocht, en het is allemaal weer in orde !!! Frank BEDANKT!!!!!!!!!!!!!! groeten Ron

• jan

of je gebruikt outlook express niet meer …..

installeer “the bat” of “mozilla” mailprogjes, dan ben je van een hoop ellende verlost. een virusscanner is natuurlijk ook van groot belang!! WEL REGELMATIG UPDATEN!!!!!!!

(lijkt overbodig om te zeggen maar je zou ze de kost moeten geven die dat niet doen:-))

groetsels

janRon schreef:

>

> Ik heb afgelopen weekeinde de Norton virusscanner gekocht, en

> het is allemaal weer in orde !!! Frank BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!

> groeten Ron