Traanplaat vastzetten

• Jorrit

Goededag,

ik heb twee vraagjes,

! als je traanplaat op je auto wil monteren wat heeft de voorkeur, met schroeven of met popnagels.

En er is mij verteld dat je het niet “koud” erop kan schroeven/ poppen wat kan ik er het beste tussen stoppen.

Alvast bedankt

Groetjes Jorrit

• ernst-jan

je kan 1 mm rubber er tussen doen of bij de glashandel 1.5mm foamband(wat ook goedkoper is) kopen.

en natuurlijk lekker poppen met aluminium popnagels,snel en vast

• Jan

Waarom moet er iets tussen?

• ernst-jan

er hoeft niets tussen,er mag iets tussen.

omdat het er dan net even iets netter en strakker er uit ziet zonder kieren of openingen

succes met het poppen

• Jorrit

Bedankt!

• peter

Als het er netjes en goed uit moet zien moet je het zeker niet poppen.

Ik heb al het traanplaat vastgezet met roestvrijstalen slotboutjes 6 milimeter.

Is altijd weer makkelijk los te maken en ziet er netter en strakker uit dan POPNAGELS

Groetjes Peter (geen beunhaas)

• jos

Wat een gezeur. Zo'n Landrover barst van onder tot boven uit elkaar van de popnagels en nou zou je ze voor een stukkie traanplaat zeker niet meer moeten gebruiken omdat het beunhazen is??

Gewoon vastknallen die rommel. Trouwens boutjes rotten vast (OOK RVS) en dan moet je er met de slijptol bij. Kun je beter een paar popnageltjes losboren als je het er weer af moet hebben.

• Yuri

je kan beter alu plaat met alu popnagels vastzetten dan alu plaat met staal, of nog erger RVS boutjes.

dit ivm elektrische corrosie…

grtz,

Yuri

• alex

ha,

ik heb ook gekozen voor poppen ivm de combinatie aluminium/metaal. als opvuller heb ik een flexibele kit genomen. met wat zeepsop en water kun je dit prima afwerken tot een strak resultaat.

• Jan

JE KUNT HET OOK VAST ZETTEN MET SIKAFLEX, DAT IS EEN SOORT LIJM VAN FLEXIBEL RUBBER .

BIJ MONTAGE GOED AANDRUKKEN, GAAT NOOIT MEER LOS MAAR BLIJFT FLEXIBEL.Jorrit schreef:

>

>