adres lierkabel

• Ron

wie kent een goed adres voor lier kabels liefst kunstof (mag ook staalkabel zijn) als het kan in 1 van de 3 noordelijke provincies Groningen, Friesland, Drenthe.

en weet iemand de prijzen ongeveer, ik ben 38 meter nodig voor een warn 8000.

bij voorbaat dank voor jullie hulp!!

• bowy

Hoi Ron

Ik haal mijn lierkabels altijd in Groningen Bij Mennens, Kwint heeft ze ook maar is veel duurder…… zo'n kabel kost ongeveer 80 euro….. excl haak is staalkabel 8m deze is sterk zat had ik zelf om mijn vorige lier een warn 8728 ofzo….

wel erbij vermelden dat het om een leirkabel gaat en de auto even meenemen dan helpen ze je echt goed, die jongens bij Kwint houden erg van lieren. (KWint is trouwens een staalkabel groothandel)

Groet Bowy

• Jan

38 meter is wel heel erg veel voor een Warn M8000. Vraag maar is wat ze daar bij Wiegel (importeur) van vinden. Ben trouwens wel benieuwd of je er uberhaupt 38 meter krijgt opgespoeld.

• Ron

Oke, bedankt voor de tips! weet iemand ook het aantal meters die op de lier gaan? ik dacht zelf 38 meter, maar dat schijnt niet te kloppen.

Ron.

• bowy

kijk even op Warn.com (volgens mij 30 of 40 meter

op mijn pto in ieder geval 50 meter haha

maar in gr hebben we ook niet zoveeel bomen!!!!………..

Groet Bowy

• Ron

bedankt voor de tips, en inderdaad er gaat geen 38 meter op!! 30 meter volgens Wiegel. Groet, Ron.