poeh, als je vraag of het lastig is zeg ik volmondig ja… nou ja, arbeidsintensief. Je moet rekening houden met het veranderen van je chassis (de tussenbalken komen niet overeen), het veranderen van je schutbord (de tunnel ligt verder naar achteren bij een V8 en is groter), een andere radiator (de 4 cyl. is veels te klein voor de koeling van een V8), je grill + radiator moet vervangen worden (een V8 past niet in dezelfde ruimte, dus moet de grill, á la een stage one of defender meteen tussen de wings ipv naar achteren), je hebt een andere bellhouse voor je versnellingsbak nodig + andere koppelingsmechanisme en andere drukgroep, je hebt achter een salisbury as ipv de normale rover as nodig, de versnellingsbak moet verder naar achteren worden geplaatst (=lassen aan je chassis), je heb andere aandrijflijnen naar voor en achteren nodig… en dan moet je nog door de rdw….
als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een tweede laro, een stage one V8… is veel minder werk… en wellicht zelfs nog goedkoper.