Weet iemand het gewicht te vertellen van een 1984 defender 110 met 2.5 N/A diesel ivm wegenbelasting? Het is een geel kenteken uitvoering uit Zuid Afrika?
Mijn hardtop 110 uit '86 is net op nederlands kenteken gezet ze werd gewogen en wog 1860 met een half volle tank diesel. ik heb hem in zeewolde laten keuren hier hebben ze zelf geen weeg brug du je moet dat om de hoek bij een ander bedrijf doen, zij kontroleren de tank inhoud niet (had ik dit maar geweten, had ik 15 liter minder in mijn tank gehad.) de 1796 is het gewicht van de 110 hardtop als deze helemaal kaal en leeg is. dit intreseert ze niet hier in Nederland volgens de mensen bij Zeewolde kwam het gewicht wat op het weegbriefje staat op het kenteken.
succes
Groetjes Jorrit
Klinkt erg zwaar ik weet niet wat ze er allemaal extra aan hebben gehangen ik heb die van mij gewogen zien worden 1860 kg een hardtop met een half volle tank, ik had wel alle luxe eraf gehaald (Bullbar, Roofrack, watertank enz.)
Het zal bijna de moeite waard worden om d'r te laten herkeuren en het echte gewicht op het kenteken te zetten. Maar misschien is het nieuw motorblok zoveel zwaarder, je kan heb altijd even wegen bij een metaalboer.
Groetjes Jorrit
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?