Ik zit met mijn Zwolle helaas een beetje uit de buurt meer het klinkt allemaal erg gezellig, en wat is er 7 dec in Havelte te beleven?
Groetjes Jorrit
Hoi Peter,
Ik ben op het ogenblik druk bezig om mijn laro serie IIA '72te voorzien van een nieuwe laklaag. Heb daarvoor ook geen onderkomen en ben dus ook op de oprit bezig. Ik lees dat ik daarmee niet de enige ben!! Goed te weten….
Ook ik ben volkomen onervaren begonnen aan het landrover-avontuur maar als blijkt dat je complete elec.systeem op z'n gat ligt en je niet de financiele middelen hebt omdat door een garage te laten doen, moet je wel…. Ben dus nu zover dat ik 'm eigenhandig door de apk heb weten te krijgen, na een forse lijst met kritiek van de garagehouder. Al doende leert men!! Mijn advies: gewoon doen en niet te bang zijn en mocht je er niet uit komen dan kun je hier de meeste vragen wel beantwoord krijgen.
Mocht er uit dit hele verhaal van antwoorden een soort dag of tocht ontstaan voor en door mensen uit het noorden, houd ik me sterk aanbevolen! Ik woon in Roden, zeg maar tussen jou en Bowy in!
Jammer genoeg kan ik niet naar Havelte komen, maar hopelijk tot horens of tot ziens bij een volgende mogelijkheid.
Groeten, Sander
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?