Hoi allemaal,
Naar het schijnt heb ik een moeilijke vraag waar nogal wat verschillende antwoorden op zijn:
Er zijn nogal wat verschillende dieselmotoren geplaatst in bijvoorbeeld de RangeRovers en de LandRover Discovery's.
Er wordt beweert dat de 200 Tdi motor een VM diesel is. Als ik LROi moet geloven is dan niet zo, dan bestaat er een versie van de RR in een 2,4 VM Diesel, een 2,5 VM diesel, daarna een 200 Tdi en een 300 Tdi.
Wie heeft een lijst (officieel gepubliceerd door LR/RR??) welke variaties er bestaan met bouwjaren en hoeveel er van zijn geproduceerd?
Mijn probleem is namelijk het volgende: Op zoek naar een achterbank voor een kleine (jaja is er nog niet maar zit wel in de planning ;-) ), toch 4x4 blijven rijden en met genoeg ruimte voor twee grote honden (Cane Corso a 70kg) en zo weinig mogelijk belasting betalen, is onze keus eigenlijk gevallen op een belastingvrije Range met een dieselmotor (heb ik geen gaspotten nodig die teveel ruimte innemen van de honden). Nu ben ik in 3 weken tijd al zoveel verschillende uitvoeringen tegengekomen dat ik de bomen door het bos niet meer zie en dat de keuze maken alleen maar moeilijker wordt. Er zijn namelijk ook RR met een 6 cilinder Mercedes motor, met 5 cilinder BMW motoren en ook met 6 cilinder BMW motoren. Vooral de BMW motoren zijn bijzonder sterk en behoeven weinig sleutelwerk maar als er sleutelwerk is dan komt toch vaak de BMW dealer om de hoek kijken.
HHHHHmmmhhmmnnjhjhhj, ik denk j\dat jullie inmiddels het probleem begrijpen en ik hoop zo veel mogelijk advies te kunnen krijgen wat nu eigenlijk wijsheid is??
So please als je een lijstje hebt mail die dan, en als je een goed advies hebt waar ik naar moet kijken en op letten, vertel het me !
Groetjes, JC
Tel: 06-54 235 106