gezocht: Achterdeur, roofrack e.d.

• Jeroen

Voor een series ben ik op zoek naar wat onderdelen:

-Achterdeur, copleet met raam, handel, slot en sleutel. Niet rot.

-roofrack voor een 109

-Set spiegels. Defenderset of twee dezefde spiegels voor op een IIa. Aan de rechterzijde heb ik geen “stang” om de spiegel op te zetten, dus die moet er dan wel bij zitten

-Een benzine tank voor onder de stoel, maar wel met de vulopening naar achter. Op dit moment heb ik mijn tank onder de stoel, maar moet ik de zitting van de stoel halen om te tanken. Dit moet anders ivm luxe stoelen. Als er iets is dat de huidige tank kan blijven, dus alleen een omlegging is dit ook prima.

Als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag. Liefst in Brabant of Limburg. Woon zelf in Eindhoven.

• Noud109

Jeroen,

Ik heb nog zo'n series achterdeur voor je staan. Er zit een ruit in en een slotmechanisme. Het sleuteltje is er niet meer, maar voor ca 5 Euro heb je in de handel een compleet nieuwe slotcilinder. Rot is 'ie niet. Wat je precies bedoelt met een handel begrijp ik zo niet, maar ik neem aan dat je het slotmechanisme bedoelt. Ik vraag er 90 Euro voor.

Ik woon in Spijkenisse, maar zit regelmatig in veldhoven (morgen bijvoorbeeld.) Je kan me ook bellen: 06-53293175.

• Steven

Ik heb een deur staan die je voor 75 euro op mag halen. Dit is incl. ruit, deurgreep, slot en cylinder met sleutel. Bel me maar op 06-51640560.

Steven