series parts te koop

• johan

Een groot assortiment aan (veelal kleine) specifieke gebruikte onderdelen te koop (denk hierbij aan deurhengsels (zonder slot), beugels, veerstroppen, diverse spruitstukken, koppelingspedaal, schakelaars, diverse versnellingsbak onderdelen (series III), startmoter 2.25 benzine, etc. etc. etc.)

Daarnaast nog te koop:

- Versnellingsbak series III (past ook in II en IIa maar dan bestaat de kans dat je de belhouse moet overzetten). Is helemaal open geweest en gecontroleerd. Een aantal tandwielen zijn daarbij vervangen (o.a. de achteruit), daarna nog ongebruikt. Compleet (dus met transferbak, tussenbak, belhouse en handrem (trommel+schoenen). T.e.a.b.

- gereviseerde moterkop 2.25 benzine (en daarna nog ongebruikt), 5 maal gelagerd blok (past ook op het 3 maal gelagerd blok). T.e.a.b.

Ik bied het aan voor een goede vriend dus mail mij je verzoek maar ik moet met hem communiceren over prijs, ed. sorry voor dat ongemak…. De spullen staan overigens in Raalte tussen Zwolle en Deventer.

• jaap

hallo,

ik heb wel belangstelling voor de versnellingsbak serie 3, als de bak compleet is en goed is doe ik een bod van 100 euro.

• Raymond

Johan.

Toevallig nog een richtingaawijzer + claxon schakelaar liggen (SIII) ??

Raymond.

• Robert Gerritsen

Goedendag,

Zit er tussen het kleinmateriaal toevallig ook nog een unit met schakelaars die

midden in het dashboard gemonteerd zit, t.b.v. het starten van de wagen enzo?

Misschien krom geformuleerd, maar ik denk dat er wel begrepen wordt wat ik bedoel.

Kan deze bij vooruitbetaling inclusief porto per post verzonden worden?

Wat zou zoiets mogen kosten?

Groet, Robert Gerritsen.

• johan

Ter aanvulling op mijn eerste bericht: voor gedetailleerde info naar (aanwezigheid van) bepaalde parts kun je mailen naar schoffie@dds.nl (johan) of kun je rechtstreeks Jos bellen (06-20629959).