Wie weet er een goed adres (betrouwbaar) waar je een RR kunt aanschaffen?
Hoi Luuc,
Wat voor een uitvoering en wat voor een bouwjaarindicatie denk je aan?
Ik heb wel wat tips van betrouwbare adressen denk ik, omdat ik me de laatste maanden vrij druk heb gemaakt i.v.m. het zoeken naar een nette gereviseerde 86-er.
Ik heb wel geleerd dat er heel veel “soorten”mensen zich bezig houden met deze handel.
Met vriendelijke groeten,
Jan Moesman
Hoi Luuk, ik weet niet wat je van een RR van dat bouwjaar verwacht, maar je maakt een goede kans bij Henk Ter Horst in de Krim (bij Coevorden) www.rangeroverrecycling.nl zelf heb ik er al een flink aantal gekocht, voor een redelijke prijs. Tevens heb ik er een te koop, maar dat is er een van 1973 met een body van 1994 (3-deurs) 16000 euro Ter Horst heeft er een 5-deurs staan, ook en 2.5 tdi kost vogens mij 17500 euro bj 1974. ook heeft hij vaak auto,s van eind 70 begin 80. RR grijs vogue bj92/93 ?? 5900euro kijk eens op de website of bel eens 0524-571466. groeten Ron.
ik heb ook goede ervaringen met Henk ter Horst ik heb in 1998 een 300Tdi defender motor met 30000 mijl en een automatische bak gekocht met 30000mijl
ik rij ermee sinds jan 2000(in een RR classic'73 chassis en '86 body en ik heb nu ca 40000km gereden en ik ben zeer tevreden
helpt mij ook altijd goed en heeft schappelijke prijzen
frank
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?