APK adres Assen / Groningen

• Koen

Wie weet een geschikt adres, in de regio Assen / Groningen om mijn Series II te laten keuren?

Het gaat mij er om dat het iemand is die een beetje weet wat zo'n oude Land Rover is en niet over elk rammeltje moeilijk doet.

Bij voorbaat bedankt!

Koen Poppema

• Bowy

HvH in Haren/Onnen (Industrieterrrein Felland 050-5340612) doet dit soort dingen wel vaker ( universele garage). Mijn series IIa komt daar ook altijd! Goed adres en niet duur!

Trouwens wel streng maar rechtvaardig! Moet je even zeggen dat je via mij aan zijn adres bent gekomen dan weet hij wel wat voor soort auto het is!

In ieder geval niet naar Landrover dealer GEBA in Vries gaan de APK kost hier al € 80,- en de kwaliteit van de keuring is dubieus….. pas auto laten voorkeuren waar remmen goed werden bevonden en bij hvh met schroevendraaier gat erin geprikt! Daar wil je dus gewoonweg niet mee rijden!!

Groet Bowy

Ik hoor wel of ie goedgekeurd is!

• Marchel

Hoi Koen,

Ik heb sinds dit voorjaar een Lightweight (bj 78). Hij is bij een normale garage (Garage Westerman in Gieten) zonder problemen gekeurd. Ik heb de auto hier laten keuren omdat ik deze mensen goed ken en omdat ik met vervoersproblemen zat (ik mocht er op dat moment niet mee op de straat rijden) Ik heb van een kennis begrepen dat Dakar cars in Westerbork ook onderhoud en keuringen doet van alle soorten landrovers en dat dit bij deze persoon al jaren goed bevalt.

Groeten,

Marchel