Nieuws op Landrover.pagina.nl

• Berry Weijers

In samenwerking met Startpagina.nl ben ik een test aan het doen met up to date nieuwsberichten op

Nu ben ik erg benieuwd wat jullie van deze opzet vinden. Zijn het berichten die je zou lezen, mis je wat of ben je op zoek naar ander nieuws of wat vind je van de layout?

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Groeten,

Berry Weijers

beheerder

• Ron Kuijpers

hartstikke goed, ga zo door! Ron Kuijpers

• Symon Heeringa

Beste Berry,

Een zeer goed initiatief, ik kijk er bijna iedere dag op.

Simpele en goed leesbare layout.

Wat mij betreft doorgaan !

Groeten Symon

• KEC

Fris Land Rover kleurtje hoor!!:-)

• Steven

mwoa ik vind het niet wat.

Ik kijk hier iedere dag en dan ben ik specifiek aan het kijken naar informatie over series Land Rovers. In deze persberichten zal daar bitter weinig over staan en wat er allemaal te vertellen valt over de nieuwe VW Touareg zal me helemaal biet wezen. Dat heeft toch helemaal niks met Land Rovers te maken?

Maar hotnews of leuke wistudatjes over Land Rovers is altijd wel welkom.

Voor de rest vind ik het een top site en moet je absoluut zo doorgaan. Ik kijk ook wel eens op andere .pagina's maar daar loop je vaak op een dode link of is het prikbord verworden tot een of andere klaaglijn (hmm).

• Berry Weijers

Steven (en natuurlijk alle anderen),

Bedankt voor je reactie. Mij zelf valt het aantal echte Land Rover berichten ook tegen. Ik zal proberen om samen met Startpagina die de inhoud van de berichten bepaalt om meer specifieke Land Rover berichten te krijgen.

Groeten,

Berry Weijers

beheerder