Zandplaten

• Marchel

Ik heb zelf een landrover lightweight zonder lier of iets dergelijks. Ik ben wel van plan om zowiezo een handlier aan te schaffen en misschien later wel een elektrische lier. Daarnaast zit ik te denken aan een stel zandplaten. (Ik denk dat iedereen deze geribbelde platen met gaten zo noemt?)

Wie heeft ervaring met zandplaten. Ik ben zelf geintereseerd in een stel. Op de foto's Camel trophy landrovers zijn ze vaak te zien.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het handig?

Waar koop ik deze metalen platen en wat kosten ze ongeveer?

Groeten,

Marchel

• Huub Pennings

Heb ze 3 jaar gehad, en toen nooit gebruikt verkocht aan iemand die door Noord Afrika ging boenderen. Ben ze nu bijna een jaar kwijt en mis ze niet. Is dat voldoende zo?

• Ben

Ik weet niet precies waar je woont, maar ik heb een adres in Noord-Holland waar je ze kunt krijgen! Deze zandladders zijn gebruikt in het amerikaanse leger

• Berry Weijers

Als je zandplaten wil neem dan wel aluminium uitvoeringen. Een stalen is onnodig zwaar en indien je ze aan je roofrack hangt wordt je top zwaar.

(accessoires) heeft ze voor fl. 150,-. Deze zijn 1,50mtr lang.

Groeten,

Berry Weijers

beheerder

• hylke

tegenwoordig heb je ook zandplaten van glasvezel, deze zijn nog sterker en veel lichter.

ik zal ff kijken of ik een internet adres kan vinden.