Dit is een initiatief voor en door Land Rover liefhebbers:
Veel onderdelen zijn bij Paddock (www.paddock..com) vaak het goedkoopste (let op vermelde prijzen zijn ex 17%VAT=BTW). Uit ervaring kan ik zeggen dat het voordeel grotendeels verdampt wanneer de transportkosten (UPS) weer worden meegerekend? dit probleem heb ik zelf menigmaal ondervonden.
19 nov ga ik naar Paddock (Engeland) om onderdelen op te halen en wil daarmee de restauratie van onze 109 SIIA Safari Station 6cyl uit 1968 eindelijk voltooien.
Wanneer je daar vandaan ook nog iets nodig hebt ? laat het me weten. Ik ben er toch en kan het makkelijk voor je meenemen!!!
SPELREGELS:
- Aangezien ik met het vliegtuig ga dienen de onderdelen wel in een reiskoffer te passen.
- Een donatie in de reiskosten waarvan de hoogte vrij te bepalen is wordt bijzonder op prijs gesteld
- Onderdelen dienen zelf opgehaald te worden in Twello (bij Apeldoorn) of ik stuur ze naar je op maar portokosten zijn voor eigen rekening.
- Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor het bestellen en betalen van de (juiste) onderdelen, ik neem ze alleen voor je mee.
ROUTING:
1 stuur me een mailtje met de een omschrijving van de benodigde onderdelen en de hoogte van je donatie in de reiskosten
2 wanneer er nog plek in ?de koffer? is, stuur ik je een mailtje terug zodat je weet dat de ruimte voor je gereserveerd is
3 bestel zelf de gewenste onderdelen bij paddock, betaal ze (met bijv. credit card), laat ze de onderdelen inpakken/klaarzetten en vermeld dat ze 19/20 nov door Ryan de Wit (ID: drivers-licence nr 3025635985) worden opgehaald
4 Stuur mij een mail met de definitief bestelde/betaalde onderdelen, je eigen gegevens met tel.nr. en maak je donatie over op giro rekening: 5876178 t.n.v. R.L. de Wit onder vermelding van ?Donatie reiskosten door (je eigen naam)?
5 Wanneer je donatie is bijgeschreven is dan weet je zeker dat ik de onderdelen voor je meeneem. Mocht blijken bij Paddock dat de onderdelen (nog) niet betaald zijn of veel meer/groter zijn dan aan mij doorgegeven, dan neem ik ze niet mee, en wordt de donatie niet gerestitueerd!
6 vanaf 21 nov kunnen de onderdelen worden opgehaald of als je wilt dat ik ze opstuur dan zal ik eerst portokosten laten berekenen voordat ik ze verzend.
Er zijn vast meer mensen die naar Engeland gaan om onderdelen op te halen en die nog ruimte hebben voor onderdelen voor mede LR-lotgeloten? wellicht is dit een goed initiatief zodat ook andere hiermee beginnen?!?
Veel Land Rover groeten,
Ryan de Wit
ryan@the-game.nl
p.s. 2e hands ben ik nog op zoek naar een achterbank in 1 deel (2e rij = achter bestuurder) van een 109/110 stationwagen? weet je iets? laat het me aub weten.