Werkplaatshandboek 88" Lightweight

• Sue

Hallo allemaal,

Zijn er ook nog een beetje vrouwen die zich, net zo als ik, staande proberen / weten te houden in de LaRo-wereld? Ik hoor graag van jullie.

Maar waarschijnlijk kom ik met mijn vraag toch bij de stoere mannen uit: heeft er iemand een werkplaatshandboek voor mijn 88" Lightweight hardtop diesel 2.25 ex-leger? Ik heb mijn wagentje nu drie weken en hij rijdt heerlijk, maar zoals we allemaal weten gaat 'ie een keer stuk…En dat zou ik eigenlijk liever voor zijn!

Ik hoor het wel als iemand me kan helpen, groetjes, Sue

• 110

Sue,

kijk eens op pagina:

http://www.the-land-rover.com/Land-Rover/Manuals/manuals.htm

Daar staat een hoop (zo niet alles).

de handleidingen van een SIII voldoen ook voor een LW.

Groet

• michiel

ik heb alle relevante werkplaatshandboeken (TH's) van 1e t/m 5e echelon (Min. van Defensie)

• Sue

Beste 110,

Hartelijk dank! Hier kan ik iets mee. Een avondje downloaden en een pak printerpapier verder wordt het me allemaal een stuk duidelijker!!

Gegroet, Sue

• Jules

TEST

• Jules

Goedemorgen,

Ik hoop niet dat je het vervelend vindt, maar ik probeer de verbindingen te controleren.

Geef mij even een bevestiging, dank je.

Jules.

• Jules

Beste Michiel,

Ik zal mij eerst even kort voorstellen.

Mijn naam is Jules de Bree ik ben woonachtig in Breezand, dat ligt zo'n 10 km onder den Helder.

Ik ben eveneens in het bezit van een Lightweight en ben eveneens zoals velen op zoek naar de boeken.

Het is niet zo dat ik dien bij de landmacht, echter wel bij de onderzeedienst van de Kon.Marine.

Dit doe ik nu zo'n 25 jaar en uiteindelijk heb ik een baan aan de wal bij de onderzeedienst en heb ik tijd voor zaken als bijvoorbeeld de lightweight. Op 06 november moet ik naar de RDW in Hem voor de keuring.

Sinds een week of vier heb ik een deel van de boeken die ik graag wil hebben en dat zijn inderdaad de TH boeken van defensie echter ik heb de 2 TH9-3550“ en de ”“3 TH9-3550” die heb ik bij iemand in Berg Eyck opgehaald en vervolgens gecopieerd en aangetekend teruggestuurd. Die meneer vond dat een goed plan.

Zoals je begrijpt heb ik dus niet de 1 TH, 4 TH en de 5 TH. Je zou me werkelijk een groot plezier dan, en dat is zacht uitgedrukt, als je me kan helpen aan de delen die jij wel hebt en ik nog niet.

Ik verzoek je hierbij dan ook vriendelijk doch dringend of je contact met mij op wilt nemen per mail of telefonisch zodat we iets af kunnen spreken, de komende week heb ik namelijk vakantie en zou dus heel mooi uitkomen om iets te regelen.

Naar alle waarschijnlijkheid ga ik zondag naar de beurs in leiden, ik heb echter geen idee waar jij woonachtig bent.

Mijn telefoonnummer is 0223 523182, ik hoop dat je belt.

Met vriendelijke groet wacht ik af op je mailtje en/of telefoontje,

Jules de Bree

• Jules

Goedemorgen Michiel,

Hier weer een berichtje van Jules uit Breezand.

Wellicht dat je me een berichtje hebt gestuurd, echter ik heb het niet ontvangen,

Voor alle duidelijkheid, als je een ander plan hebt vorr wat betreft het copieeeren of iets dergelijks is dat uiteraard geen probleem.

Is het zo dat je er geld voor wilt hebben, ben ik ook bereid dat te doen.

Ik hoop snel iets van je te heren.

Ik heb voor jou een drietal digitale foto's van een opengewerkte inspuitpomp van “onze” LARO's.

Verder heb ik nog een aantal digitale foto's gemaakt van e.e.a. onder de motorkap, altijd handig voor als je op een beurs iets zoekt.

Eveneens heb ik detailfoto's van de buitenkant evenals dashboard e.d.

Die kan je van mij krijgen, dan kan je ze keurig uitprinten of ik copieer ze voor je.

Wat je wil.

Groeten van Jules uit Breezand

• Casper

Ha die Michiel,

Ik zou graag kopieen van je boeken willen maken of krijgen. Wat wil je er voor hebben?

Casper

• Hans Tepper

Ik ben ook geinteresseerd in kopien van 2e t/m 5e echelonsonderhoudsboeken (TH) Wellicht mogelijk hier samen op niet commerciele basis iets op te zetten. Graag persoonlijke mail, dan telefonisch contact mogelijk.

Hans Tepper