Beste Michiel,
Ik zal mij eerst even kort voorstellen.
Mijn naam is Jules de Bree ik ben woonachtig in Breezand, dat ligt zo'n 10 km onder den Helder.
Ik ben eveneens in het bezit van een Lightweight en ben eveneens zoals velen op zoek naar de boeken.
Het is niet zo dat ik dien bij de landmacht, echter wel bij de onderzeedienst van de Kon.Marine.
Dit doe ik nu zo'n 25 jaar en uiteindelijk heb ik een baan aan de wal bij de onderzeedienst en heb ik tijd voor zaken als bijvoorbeeld de lightweight. Op 06 november moet ik naar de RDW in Hem voor de keuring.
Sinds een week of vier heb ik een deel van de boeken die ik graag wil hebben en dat zijn inderdaad de TH boeken van defensie echter ik heb de 2 TH9-3550“ en de ”“3 TH9-3550” die heb ik bij iemand in Berg Eyck opgehaald en vervolgens gecopieerd en aangetekend teruggestuurd. Die meneer vond dat een goed plan.
Zoals je begrijpt heb ik dus niet de 1 TH, 4 TH en de 5 TH. Je zou me werkelijk een groot plezier dan, en dat is zacht uitgedrukt, als je me kan helpen aan de delen die jij wel hebt en ik nog niet.
Ik verzoek je hierbij dan ook vriendelijk doch dringend of je contact met mij op wilt nemen per mail of telefonisch zodat we iets af kunnen spreken, de komende week heb ik namelijk vakantie en zou dus heel mooi uitkomen om iets te regelen.
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik zondag naar de beurs in leiden, ik heb echter geen idee waar jij woonachtig bent.
Mijn telefoonnummer is 0223 523182, ik hoop dat je belt.
Met vriendelijke groet wacht ik af op je mailtje en/of telefoontje,
Jules de Bree