militaire landrover??

• Durk

Ik zoek een laro series III, is 't verstandig om een ex-army te kopen?

hoe zit 't met de dumphandelaren, waar moet ik op letten, hoe is de algemene staat van die legervoertuigen, moet daar nog kenteken op enzo?

is dit wat of moet je hier nooit aan beginnen

Ik ben van plan om bij v.Dam te kijken in Zeist, zijn hier goede /slechte ervaringen mee?

• Kees Willekes

Dag Durk, van Dam in zeist bestaat niet meer op die plek wel in bennekom, rhenen, herkenbosch. zelf heb ik ook een paar land rovers te koop. Kijk eens op mijn website www.keeswillekes.tk veel succes verder bij het zoeken.

• The_dude

Ik ben vandaag nog bij van dam geweest. Maar om het zacht uit te drukken heeft hij schandalige prijzen voor land-rovers. Voor onderdelen wel ok. Als ik jou was zou ik eens bij de domeinen gaan kijken. Als je verder nog wat wilt weten mail maar.

• Durk

zijn er ook goede handelaren in de buurt van Delft?

• Aad

Ga eens langs bij Ron Bolleboom, altijd druk maar goudeerlijk.

Ik spreek uit ervaring

www.ronbolleboom.nl

• Paul

KLOPT ALS EEN BUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Paul

Fa. Mulder in Zevenhuizen (Groningen) heeft altijd goed spul te koop. Zijn prijzen zijn zeer coulant. Onderdelen geen probleem. De auto wordt kostenloos in heel Nederland bij je thuisbezorgd. Hij heeft lightweights, S3's en Ambulance's te koop.

Succes!

• Sue

Hoi,

Heb net drie weken geleden mijn eerste LaRo gekocht. Een ex-leger bij Ron Bolleboom uit Berkel en Rodenrijs. Bevalt super, geen problemen gehad op een paar vraagjes die iedere beginnend LaRo-rijder ongetwijfeld heeft. Maar daar heeft hij me perfect bij geholpen. Aanrader dus!

Groetjes en succes, Sue