Gezocht Werkplaats/Onderhoudsboek Land Rover 90

• Jan

Ik ben op zoek naar werkplaats/onderhoudsboeken van het Nederlandse leger voor een Land Rover 90/110.

Wie weet waar ik ze kan krijgen? (lees kopen!)

• Ron Kuijpers

Bij mij, voor een zacht prijsje kan ik je een copie toesturen. Laat effe weten of je hier in geinterresseerd bent. Mvg Ron

• Jan

Beste Ron,

Bedankt voor je reactie.

In ben zeker geinteresseerd in een kopie.

Laat me even weten wat het kost inclusief verzendkosten en geeft me je giro/banknummer, dan kan ik het geld naar je overmaken.

Alvast hartelijk dank,

Jan

• Jan

Beste Ron,

Bedankt voor je reactie.

In ben zeker geinteresseerd in een kopie.

Laat me even weten wat het kost inclusief verzendkosten en geeft me je giro/banknummer, dan kan ik het geld naar je overmaken.

Alvast hartelijk dank,

Jan

Mijn e-mail adres is spiesj@hetnet.nl

• Menno

Om wat voor Land Rover 90 gaat het? Ik heb een 2.5D uit 1986. Als de handleiding ook op mijn Land Rover van toepassing is houdt ik mij ook aanbevolen. Is het Nederlandstalig?

Gr. Menno

http://www.qwerty-realisatie.nl/landrover/

• stefan messbauer

Ik zoek de onderhoudsboeken voor een defender 130 200Tdi uit 93.

Kan iemand mij aan kopien helpen?

• Ron Kuijpers

Sorry voor de late reactie, ik dacht dat ik vanzelf een mailtje zou krijgen maar dit is dus niet het geval je moet de reacties zelf bekijken.

Ik heb een nederlandstalig nederlandsleger handboek hier staan allerlei

Land Rovers in. Hardstikke handig!

Ik zal proberen snel twee copien te maken en deze op te sturen naar jullie, daarvoor heb ik wel een adres nodig.

Kosten; verzendkosten en een kratje bier?

Tot horens Ron.

• Ron Kuijpers

Hallo jan ,

Sorry voor de late reaktie, ik heb niet automatisch een mailtje terug gekregen.

Ik zal proberen snel een fotokopie te maken en je deze toe te sturen, wat is je adres?

Kosten ; verzendkosten en een kratje bier?

De groeten Ron.

P.S. mijn e-mail adres is; r.kuijpers@dsb.denhaag.nl

• Ron Kuijpers

Hallo jan ,

Sorry voor de late reaktie, ik heb niet automatisch een mailtje terug gekregen.

Ik zal proberen snel een fotokopie te maken en je deze toe te sturen, wat is je adres?

Kosten ; verzendkosten en een kratje bier?

De groeten Ron.

P.S. mijn e-mail adres is; r.kuijpers@dsb.denhaag.nl

• Ron Kuijpers

Beste Jan,

Sorry maar het lukt me niet om de 700 bladen met automatische invoer te copieeren. Handmatig vind ik het veel werk en daar heb ik geen tijd voor. Ik ben nog genegen mijn exemplaar op te sturen naar jou dan kan je hem zelf copieren als ik een extra copietje krijg welke ik dan waarschijnlijk automatisch kan laten invoeren om hem verder te verspreiden.

Mvg Ron