eerste Landrover

• Boudewijn

Wij willen onze eerste landrover (LR Serie 88 serie II of III hardtop tot 1977/78) kopen en gaan gebruiken als enige auto(ook voor vakanties). Ben geen echt technisch wonder. Waar moet ik op letten? Is het verstandig om te doen? Reparaties snel onder de knie te krijgen?

• ron bolleboom

gewoon bij mij kopen ik lever ze goed af

Ron

• Jan Dirk

Boudewijn,

Door gebruik te maken van de zoekfunctie kun je op dit prikbord inmiddels vrij veel vinden; ook over aanschaftips.

Kijk ook eens bij de LRCH, die schijnen ook een boekje met tips uit te geven.

Of het verstandig is? Zelf rij ik Land-Rover (met streepje, dus de echte Series) sinds 1979. Mijn vrouw en ik hebben er allebei

één en we rijden er dagelijks in. Alle werkzaamheden doe ik zelf, dus dat kan niet te moeilijk zijn.

Verstandig is het om een nieuwe auto te kopen met vier jaar mobiliteitsgarantie.

Als je dan toch met alle geweld (soms letterlijk) in een Land-Rover wilt gaan rijden koop dan een goede set gereedschap (heb ik ook al eens iets over geschreven) en een Repair Operation Manual.

Te koop in Engeland of in .pdf formaat ook op het net.

Oh ja, die Bolleboom schijnt goede spullen en service te leveren.

Jan Dirk

• Aad

zeker weten

• Reeg

Zonder overdreven veel reclame te maken, moet ik Ron gelijkgeven ;-)

REEGards

• Peter

Boudewijn,

Je verhaal klinkt zeer bekend. Wij zijn ons virus ook bij Ron begonnen en dit

was een geslaagde start.

• theo kaufmann

Ook wij via een hopeloze start bij ET Coevorden(met een omgecatte wagen) bij Ron uitgekomen.

Ook zin zeer te spreken over zijn service.

P.s. hoeveel korting geeft Ron tegenwoordig voor zijn reclame(grapje)