Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar begrijp dat je je koppeling (compleet) wilt vervangen. Ik heb dit bij de Defender gedaan in ongeveer een weekend.
Aandrijfassen er onderuit (makkelijk), van binnen pookjes losmaken, snoertje, handrem, bekleding (nog steeds makkelijk), bak loshalen van motor (makkelijk, maar pas op, de bak weegt best veel natuurlijk, daarom de bovenste bouten als laatste, dan kunnen de onderste bij “doorhangen” niet afbreken, bak ondersteunen, wat ik met een pallet deed met pompwagen) laten zakken, en je kunt overal makkelijk bij. Het lijkt een hele klus als je eraan begint (ik had het nog nooit gedaan, en had geen hulp met enige autokennis), maar als het klaar is ben je ongelooflijk trots op jezelf.
Het was wel zo dat mijn dwarsbalk van het chassis gebout zat en niet gelast, dat scheelt een stuk. ER zijn modellen waarbij deze gelast zit en wordt het een stuk lastiger. Uiteraard kun je voor het geamk de uitlaat verwijderen.