code landrover radio

• Marco

In mijn defender 110 uit 1997 zit nog de orginele land rover “philips” radio. Nu heb ik deze week de accu los gehad i.v.m. het aansluiten van de lier en nu vraagt de radio om de code. Deze heb ik dus niet.

Wat nu? Iemand enig idee? Ik heb ook geen idee hoe je de code in moet geven. Je kunt alleen de 1 indrukken, er verschijnt dan een 0 op het scherm en die kun je dan weer met de < en > ophogen tot max. 4. Het gaat om een 4 cijferige code.

Marco

• Peter

Dan zit je met een probleem Marco…. Het enige wat je kunt proberen is de vorige eigenaar te achterhalen. Mocht dat niet lukken dan kun je proberen via Land Rover de code te traceren.

Je kunt er echter vanuit gaan dat het bij een auto van 1997 niet de eerste keer is dat de accu gedemonteerd wordt. Daaruit kun je uit concluderen dat de vorige eigenaar de code zeker nog moet hebben.

Succes,

Peter

• Daams 4x4 service

de radio code van de phillips radio's die in de landrovers gemonteerd zijn kun

je door een automateriaal zaak uit laten zoeken

je levert je radio in en zij sturen hem op en dan krijg je hem terug met een nieuwe

code wel een legitimatie meenemen